Ja
door Jaanu Apr 23, 2017 om 17:54
Computers & telefonie

Abonnementkosten zomaar verhoogd in het midden van contract Tele2

Onlangs voegde Tele2 enkele nieuwe TV kanalen toe en verhoogde zomaar mijn abonnementskosten in het midden van mijn contract (die net enkele maanden was ingegaan. Ik kwam in een situatie terecht van geen keus te hebben en gewoon te moeten betalen voor een baby zender of een zen zender (allemaal waar ik niets aan heb).
Waarom konden zij mij niet eerder vertellen wat ze van plan waren voordat mijn contract bij hun verlengd/vernieuwd werd? Immers, dan zou ik zelf kunnen kiezen of ik verder met hun wilde. Ik vind dit erg ongepast van een bedrijf. Het gaat bij mij om het principe want ze kunnen morgen of volgend maand weer iets toevoegen en mijn abonnementskosten zomaar verhogen.
Ik vind dat er niet gemorred moet worden aan de abonnementskosten van bestaande klanten. En bij verlenging/vernieuwing de klant vooruit geinformeerd moet worden over wijzigingen die nog kunnen komen tijdens de loopduur van het contract waar er ook verhoging van abonnementskosten mee gepaard gaan.

977 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

fa
door familyman - Apr 23, 2017 om 22:12
888 Antwoorden / 1 Vragen
0

Wat betaald u nu voor welk pakket? Wat wordt het nieuwe bedrag?

marita5
door marita5 Apr 23, 2017 om 22:14
11571 Antwoorden / 15 Vragen

Vreemd , de vraag is gesteld om 17.54 , en ik krijg de vraag nu pas binnen .

fa
door familyman Apr 23, 2017 om 22:26
888 Antwoorden / 1 Vragen

@Marnita5, Quod miracula non sunt, tamen ex

marita5
door marita5 Apr 23, 2017 om 22:32
11571 Antwoorden / 15 Vragen

De wonderen zijn de wereld nog niet uit .,

tijger1
door tijger1 - Apr 23, 2017 om 23:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen
3

Dan zegt u op.

ha
door halex - Apr 23, 2017 om 23:42
1374 Antwoorden / 4 Vragen
2

Wat u vindt, kunt u bij de gemeente afgeven.
Als Tele2 TV-kanalen toevoegt een het aanbod, verhoogt Tele2 dus niet 'zomaar' de abonnementskosten. Dat doet Tele2 omdat er extra kosten gemoeid zijn bij het doorgeven van meer kanalen. En dat mag Tele2 gewoon doen. Leest u uw contract nog maar even na.
Bent u het niet eens met de verhoging? Dan kunt u binnen een maand na aankondiging opzeggen. En een nieuwe aanbieder zoeken.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 24, 2017 om 09:41
16894 Antwoorden / 202 Vragen
1

Zie hetgeen marita5@ bijvoegt. U kunt/mag zonder kosten de overeenkomt beëindigen. Kijk dan wel om u heen of andere providers goedkoper zijn dan hetgeen u nu voor tele2 betaalt.

hansje klein
door hansje klein - Apr 24, 2017 om 09:47
3037 Antwoorden / 62 Vragen
0

Afstraffen gaat alleen effectief met de benen ... u kunt gelukkig nu per meteen opzeggen en overstappen.

2e
door 2emmertjeswaterhalen - Apr 24, 2017 om 12:02
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Vorig jaar bij telfort hetzelfde
Vanwege de advertisemends die het hele internet maar ook betaald tv beheersen, heb ik mijn tv pakket de deur uit gegooid.
Alleen een internet verbinding kosten destijds 22 euro/mnd.
Newsflash!!!
Een maand later werd de "contributie" met 5 euro verhoogd.

Als dit gebeurt, heb je volgens mij een maand of 2 weken de tijd om een andere provider de zoeken voordat het "nieuwe"contract van kracht gaat,
Bij elke prijverhoging kan men volgens mij kostenloos overstappen, maar dat vergeten er een heleboel, en meestal wordt de consument gestraft op hun loyaliteit,want die hebben helemaal geen zin om bij elk wissewasje maar weer over te stappen

We moeten vandaag de dag al met alle wijzingingen op de hoogte zijn, wat in mijn ogen onmogelijk is.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

He

Heeft iemand ervaring met een aanvraag gehandicaptenparkeerkaart bij Argonaut?

Heb op 27 mei j.l. een aanvraag ingediendt voor een gehandicaptenparkeerkaart. Tot op op heden geen enkele reactie van Argonaut. Er over gebeld, maar je wordt er niets wijzer van.

Met vriendelijke groet

Herman van der Poort Lees meer

Re
ReneeVV - Jul 1, 2024 om 10:53
Geldzaken & recht
Glas breekt door folie van verhuurder, ben ik aansprakelijk?

Glas breekt door folie van verhuurder, ben ik aansprakelijk?

Toen ik in deze huurwoning kwam in 2020 zat er melk-witte folie op de ramen beneden. Mij is toen niet gemeld dat die folie een probleem zou kunnen vormen, noch is mij verzocht die verwijderen. Ik woon pal aan de straat dus ik vond het zelf wel prettig om die privacy te hebben van de folie.   Begin 2024 begon de folie los te laten, dus ik besloot op eigen kosten deze te vervangen met nieuwe raam ... Lees meer

M
M Bourgondien - Jun 21, 2024 om 11:57
Auto & vervoer

Scootmobiel ellende

21-06-2024   Goede morgen   Wij mijn man en ik rijden beide een scootmobiel vanuit de gemeente Heiloo WMO op zich zijn wij er blij mee dat die mogelijkheid bestaat .   Ik rijd al 26 jaar en mijn man 11 jaar   in het verleden bij Hulpmiddelencentrum ook het een en ander meegemaakt 3x een wiel verloren onder het rijden (3 wieler) en dat de scootmobiel of bij het sturen naar links of naa ... Lees meer