Ja
door Jaanu Apr 23, 2017 om 17:54
Computers & telefonie

Abonnementkosten zomaar verhoogd in het midden van contract Tele2

Onlangs voegde Tele2 enkele nieuwe TV kanalen toe en verhoogde zomaar mijn abonnementskosten in het midden van mijn contract (die net enkele maanden was ingegaan. Ik kwam in een situatie terecht van geen keus te hebben en gewoon te moeten betalen voor een baby zender of een zen zender (allemaal waar ik niets aan heb).
Waarom konden zij mij niet eerder vertellen wat ze van plan waren voordat mijn contract bij hun verlengd/vernieuwd werd? Immers, dan zou ik zelf kunnen kiezen of ik verder met hun wilde. Ik vind dit erg ongepast van een bedrijf. Het gaat bij mij om het principe want ze kunnen morgen of volgend maand weer iets toevoegen en mijn abonnementskosten zomaar verhogen.
Ik vind dat er niet gemorred moet worden aan de abonnementskosten van bestaande klanten. En bij verlenging/vernieuwing de klant vooruit geinformeerd moet worden over wijzigingen die nog kunnen komen tijdens de loopduur van het contract waar er ook verhoging van abonnementskosten mee gepaard gaan.

977 7 Rapporteer

fa
door familyman - Apr 23, 2017 om 22:12
888 Antwoorden / 1 Vragen

Wat betaald u nu voor welk pakket? Wat wordt het nieuwe bedrag?

marita5
door marita5 Apr 23, 2017 om 22:14
11571 Antwoorden / 15 Vragen

Vreemd , de vraag is gesteld om 17.54 , en ik krijg de vraag nu pas binnen .

fa
door familyman Apr 23, 2017 om 22:26
888 Antwoorden / 1 Vragen

@Marnita5, Quod miracula non sunt, tamen ex

marita5
door marita5 Apr 23, 2017 om 22:32
11571 Antwoorden / 15 Vragen

De wonderen zijn de wereld nog niet uit .,

tijger1
door tijger1 - Apr 23, 2017 om 23:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dan zegt u op.

ha
door halex - Apr 23, 2017 om 23:42
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Wat u vindt, kunt u bij de gemeente afgeven.
Als Tele2 TV-kanalen toevoegt een het aanbod, verhoogt Tele2 dus niet 'zomaar' de abonnementskosten. Dat doet Tele2 omdat er extra kosten gemoeid zijn bij het doorgeven van meer kanalen. En dat mag Tele2 gewoon doen. Leest u uw contract nog maar even na.
Bent u het niet eens met de verhoging? Dan kunt u binnen een maand na aankondiging opzeggen. En een nieuwe aanbieder zoeken.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 24, 2017 om 09:41
16894 Antwoorden / 202 Vragen

Zie hetgeen marita5@ bijvoegt. U kunt/mag zonder kosten de overeenkomt beëindigen. Kijk dan wel om u heen of andere providers goedkoper zijn dan hetgeen u nu voor tele2 betaalt.

hansje klein
door hansje klein - Apr 24, 2017 om 09:47
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Afstraffen gaat alleen effectief met de benen ... u kunt gelukkig nu per meteen opzeggen en overstappen.

2e
door 2emmertjeswaterhalen - Apr 24, 2017 om 12:02
2 Antwoorden / 1 Vragen

Vorig jaar bij telfort hetzelfde
Vanwege de advertisemends die het hele internet maar ook betaald tv beheersen, heb ik mijn tv pakket de deur uit gegooid.
Alleen een internet verbinding kosten destijds 22 euro/mnd.
Newsflash!!!
Een maand later werd de "contributie" met 5 euro verhoogd.

Als dit gebeurt, heb je volgens mij een maand of 2 weken de tijd om een andere provider de zoeken voordat het "nieuwe"contract van kracht gaat,
Bij elke prijverhoging kan men volgens mij kostenloos overstappen, maar dat vergeten er een heleboel, en meestal wordt de consument gestraft op hun loyaliteit,want die hebben helemaal geen zin om bij elk wissewasje maar weer over te stappen

We moeten vandaag de dag al met alle wijzingingen op de hoogte zijn, wat in mijn ogen onmogelijk is.