deroedel
door deroedel Nov 28, 2017 om 18:09
Computers & telefonie

Accounts in windows live mail

Hallo, Heb windows live mail 2012, in de live mail heb ik 2 accounts toegevoegd een @home account van ziggo en een gmail account . deze heb ik toendertijd gekoppeld aan elkaar. heb altijd mail kunnen verzenden met beide accounts en mail ontvangen. Nu kan ik met gmail wel  verzenden en ontvangen maar met mijn ziggo account nu nog alleen ontvangen en als ik iets wil verzenden zet hij het mailbericht in postvak uit, dus word hij niet verzonden . weet iemand hoe dit op te lossen is poortnummer stond ineens op de standaardwaarde nl 25 het nummer wat er eerst stond weet ik niet meer maar dacht aan 587 voor de uitgaande mail.

1510 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Topantwoord

marita5
door marita5 - Nov 28, 2017 om 18:13
11545 Antwoorden / 15 Vragen
11

Hallo Deroedel , 

Lees hier de serverinstellingen voor Ziggo .

https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/serverinstellingen/

Topantwoord

Ge
door Genee - Nov 28, 2017 om 18:15
1509 Antwoorden / 1 Vragen
10

Kijk eens op de ziggo site wat de uitgaande mailserver en het bijbehorend poortnummer moet zijn.

Topantwoord

edrick3
door edrick3 - Nov 28, 2017 om 18:50
27632 Antwoorden / 85 Vragen
10

poortnummer stond ineens op de standaardwaarde nl 25 het nummer wat er eerst stond weet ik niet meer maar dacht aan 587 voor de uitgaande mail.
Klopt. Dus even veranderen.
Inkomend 983.

marita5
door marita5 Nov 28, 2017 om 19:11
11545 Antwoorden / 15 Vragen

@edrick3 , poort 983 bestaat niet , moet 993 / of 995 voor inkomende , uitgaand 587 . .

edrick3
door edrick3 Nov 29, 2017 om 10:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Bedankt voor de correctie. (Typ)foutje. Moet 993 zijn.

Topantwoord

Ziggo Webcare
door Ziggo Webcare - Nov 29, 2017 om 09:35
78 Antwoorden / 0 Vragen
10

Vervelend dat het mailen via het @home e-mailadres niet meer lukt. Advies om de stappen op https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/imap/ eens te doorlopen. Mocht je er niet uitkomen, neem dan even contact met ons op via Facebook (www.ziggo.nl/messenger) of Twitter (www.twitter.com/ZiggoWebcare). 

Groet,
Ben van Ziggo

deroedel
door deroedel Dec 3, 2017 om 13:26
77 Antwoorden / 71 Vragen

Bedankt voor het antwoord en de mail

Topantwoord

deroedel
door deroedel - Dec 3, 2017 om 13:27
77 Antwoorden / 71 Vragen
0

bedankt allemaal voor de antwoorden

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer