billieboy
door billieboy Sep 3, 2017 om 13:11
Computers & telefonie

Activering produsctcode Microsoft office professionel plus

In 2010 heb ik een laptop 64 bit gekocht. Alle software was daar al opgezet. Ik heb kopiën daarvan gemaakt.
Nu na 7 jaar krijg ik steeds het bericht dat ik de produktcode moet intoetsen. Maar die heb ik niet.
Vervolgens heb ik op internet gekeken wat ik kan doen om office te activeren.
Het begin is gemakkelijk
Ga naar C/drive
programme files x86
common files
microsoft shared
dubbel klik op office software protection platvorm

Daarna moet ik Microsoft toolkit downloaden en dan aarzal ik. Want hoe kan ik zien welke Toolkit download een veilige website is? Wie weet welke site veilig is? Al vast bedankt voor het meedenken.

10366 10 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Sep 3, 2017 om 13:23
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je hebt een illegale versie van Office. Begrijpelijk dat je daar geen productcode van hebt.

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 3, 2017 om 13:27
7182 Antwoorden / 3 Vragen

Waar staat de productcode?

De manier waarop je de productcode kan vinden hangt af van de manier waarop je Office verkregen hebt. Als Office al op je computer voorgeïnstalleerd was, zal de code bijgevoegd zijn in de verpakking van je computer.

Het kan ook zo zijn dat de code op de kassabon staat. Dit is echter vaker het geval als je de software los gekocht hebt. Heb je Office als los softwarepakket aangeschaft, dan kun je de productcode op de achterkant van de kaart in de verpakking vinden. Als je Office via een online winkel gekocht hebt, kan het zijn dat je de productcode via e-mail ontvangen hebt. Deze staat dan meestal op de digitale factuur.
Link

Ge
door Genee - Sep 3, 2017 om 13:45
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Het zal wel aan mij liggen, maar begrijp het niet goed.
In 2011 laptop met geinstalleerde Microsoft Office pro plus en was daar een licentiecode bij?
Een copie daarvan gemaakt en u wilt deze opnieuw installeren of op een andere laptop?
Of staat de Office van 2011 nog steeds op dezelfde laptop en komt de vraag om de productcode 'uit de lucht vallen'?
Een licentie zonder produktkey is, volgens Microsoft, een tijdelijke licentie, zal na 6 jaar niet meer te activeren zijn.

kv
door kvjapio - Sep 3, 2017 om 17:18
281 Antwoorden / Vragen

Als u uw licentie kwijt bent (kan gebeuren) dan kunt u met het programma ez-activator het programma weer activeren.

f.weele
door f.weele - Sep 4, 2017 om 07:17
1085 Antwoorden / 27 Vragen

Met het programma "Produkey" van Nirsoft is meestal wel de productcode te achterhalen. Als je het programma download, dan kan er een waarschuwing komen van je antivirus. Dit kun je gewoon negeren want het produkt is veilig. Klik hier
Als het activeren niet lukt dan kun je contact opnemen met Microsoft, tel. 020-7139240.
m.vr.gr.

tdmduc
door tdmduc - Sep 4, 2017 om 09:11
703 Antwoorden / 2 Vragen

Koop gewoon een nieuwe licentie.

Ben je ook weer Up-To-Date.

Windows en Office voor nog geen 25 euro hiero

f.weele
door f.weele - Sep 4, 2017 om 13:10
1085 Antwoorden / 27 Vragen

via ebay.com nog goedkoper:  klik hier

billieboy
door billieboy - Sep 4, 2017 om 20:25
84 Antwoorden / 29 Vragen

Allemaal hartelijk dank voor jullie meedenken/reactie. Het is nogal eenvoudiug. De sticker van de productkey staat op de achterkant van mijn laptop. Een ict vriend wees mij op die mogelijkheid.
Nu heb ik de key al 6 keer ingevuld maar hij geeft nog seeds een foutcode aan. Ik ga morgen bellen met Microsoft.Daag,

sira
door sira Sep 4, 2017 om 21:10
2326 Antwoorden / 24 Vragen

Is dat niet de productkey van Windows?

f.weele
door f.weele - Sep 4, 2017 om 20:57
1085 Antwoorden / 27 Vragen

Beste BillyBoy, als je er met Microsoft niet uitkomt dan kun via heidoc.net  de iso van microsoft office downloaden. klik hier

Zodra je het programma'tje hebt gedownload dan open je deze en kies je welke versie en klik op installeren/downloaden. Er wordt dan om een productcode gevraagd. Nadat je Office hebt geïnstalleerd en je deze opent (b.v. exel of  word) dan kan je een scherm krijgen om nogmaals op een andere manier te activeren.
Kies voor telefonisch met het 0800-0233487 nummer.  Je moet dan de groepen van cijfers ingeven met de telefoon. Zodra je dat gedaan hebt krijg je de vraag op hoeveel pc's office is geïnstalleerd. Geef hiervoor één op. Je krijgt dan de codes die je in de vakken A t/m H moet invullen. Deze codes gewoon opschrijven en het activeringsscherm open laten. Vul de codes na de telefonische afhandeling in in de vakken op het activeringsscherm en activeer deze. In principe moet je de codes gelijk invullen, maar dat gaat te snel. Het werkt namelijk ook als je de telefoon na de opgave afsluit. Versta je het niet goed wat ze opgeven, dan kun je het laten herhalen.
Veel succes en m.vr.gr.