oversteek
door oversteek Jan 6, 2014 om 17:28
Computers & telefonie

Adressen verwijderen uit UPC mail

Beste mensen, ik heb upcmail.nl account, als ik een "nieuw bericht" wil versturen en "aan" aan klik krijg ik een lijst die niet gelijk is aan mijn eigen adressen lijst, maar waarschijnlijk die ik ooit 1 mail heb gestuurd en automatisch is opgeslagen, alleen ik kan die niet verwijderen. Wie weet de oplossing.
bvd

2068 8 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 6, 2014 om 18:01
7248 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Oversteek,
klik eens op extra
opties
tabblad verzenden
verwijder het vinkje bij: degenen die ik beantwoord automatisch in map met contactpersonen opnemen.

Vr. gr sjoppie.

edrick3
door edrick3 - Jan 6, 2014 om 18:13
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@sjoppie,

Maar daarmee zijn de aanwezige adressen m.i. nog niet verwijderd.

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 6, 2014 om 18:16
7248 Antwoorden / 3 Vragen

@Edrick,
klopt, maar er komen tenminste geen nieuwe bij.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jan 6, 2014 om 18:45
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Misschien lichtelijk handig als je ons wil vertellen welke mail-cliënt jij gebruikt.

zwemmer
door zwemmer - Jan 6, 2014 om 21:48
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Je zou gewoonweg je provider hierover kunnen benaderen.

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 7, 2014 om 11:24
7248 Antwoorden / 3 Vragen

Hallo Oversteek,
bij mijn providermailadres gaat het verwijderen als volgt:
klik op extra
klik op contactpersonen en selecteer de te verwijderen persoon, klik er met de rechtermuisknop op en kies in het snelmenu voor verwijderen.

Vr. gr. sjoppie.

oversteek
door oversteek - Jan 7, 2014 om 15:29
9 Antwoorden / 12 Vragen

Beste mensen ik heb het gevonden, bij de map "contacten" staat er een + voor, aangeklikt en er verschijnt "verzamelde contacten", heb alles kunnen verwijderen. Het is soms zo simpel.

edrick3
door edrick3 - Jan 7, 2014 om 16:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@oversteek,

Mooi dat het is opgelost.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.