aj
door ajma May 24, 2005 om 20:17
Computers & telefonie

ADSL met telefonie welke keuze???

Hallo,

Ik ben van plan om over te stappen naar ADSL (zit nu bij @home, te vaak netwerkstoring). Nu is mijn vraag welk ADSL met Telefonie-provider is goed? Ik zat zelf te denken aan Wanadoo, Tiscali of Tweakdsl??? Welke zou het beste zijn?

Graag advies

Groetjes Alex

147 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 24, 2005 om 20:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

<dubbelpost>

ve
door verwijderd - May 24, 2005 om 20:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag ajma,

Ga niet in zee met Wanadoo en Tiscali. Deze providers staan slecht bekend. Hun service is ver onder de maat en er zijn op de verschillende consumentensites zéér veel klachten over. Bij TweakDSL vond ik na enig zoeken één positief bericht. Deze zal dus waarschijnlijk beter zijn dan de andere twee. Sukses, groeten, Ton.

ve
door verwijderd - Aug 4, 2005 om 21:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb al jaren Versatel (vroeger zon) in tegenstelling tot berichten hier ben ik zeer tevreden. Goed uitzoeken zal ik zeggen. Op diverse sites van PC magazines en consumentenbond staan ook onderzoek resultaten over dit soort dingen check die even voordat je een contract afsluit.