betgemeline5
door betgemeline5 Apr 27, 2017 om 16:33
Computers & telefonie

Afbeeldingen en documenten

Beste mensen,
 Ik heb weer eens wat!
Nu komen na aanklikken mijn afbeeldingen, noch mij documenten
niet tevoorschijn.
 Als ik klik in het menu komt ""gewoon""
weer mijn bureaublad tevoorschijn./
 wat kan er aan de hand zijn?
Groet van Betgemeline5

1210 6 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Apr 27, 2017 om 17:25
7194 Antwoorden / 3 Vragen

Beste betgemeline5,
klik in deze computer op mijn documenten en daarna op mijn afbeeldingen, dan zou het moeten lukken. Het kan zijn dat u moet dubbelklikken voor er iets tevoorschijn komt. Anders de computer opnieuw opstarten, helpt ook wel eens.

edrick3
door edrick3 - Apr 27, 2017 om 17:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En mocht dat niet helpen zou je systeemherstel eens kunnen proberen.

Het terugzetten van een herstelpunt kan op meerdere manieren. Als uw computer nog correct opstart, doet u dat gewoon vanuit Windows.

  • Klik op Start > Configuratiescherm.
  • Klik op Systeem en beveiliging (ziet u dit niet staan, klik dan eerst rechtsboven achter 'Weergeven op' op Categorie).
  • Klik op Systeem > Geavanceerde systeeminstellingen > tabblad Systeembeveiliging.
  • Klik op Systeemherstel.
    021215_Systeemherstel
  • Klik op Volgende en (indien aanwezig) op Meer herstelpunten weergeven.
  • Windows toont de laatste systeemherstelpunten. Bij elk herstelpunt vindt u de datum/tijd en omschrijving. Klik op het herstelpunt dat u wilt terugzetten.
  • Klik op Zoeken naar programma's die worden beïnvloed. Windows geeft aan wat de gevolgen zijn voor uw bestanden als u het gekozen herstelpunt terugzet. Lees dit scherm goed door.
  • Klik op Sluiten.
  • Bent u er zeker van dat u het herstelpunt wilt terugzetten? Klik dan op Volgende.
  • Klik op Voltooien.
  • Klik op Ja. Het systeem wordt herstelt. Dit kan enige tijd duren.

(Bron: seniorweb)

marita5
door marita5 - Apr 27, 2017 om 18:20
11517 Antwoorden / 15 Vragen

H allo Betgemeline5

Misschien heeft u hier iets aan :

Open de verkenner , klik met rechts op afbeeldingen , klik met links op eigenschappen , klik dan bovenaan op aanpassen , staat daar deze map optimaliseren voor op afbeeldingen , is dit niet het geval klik dan op het driehoekje en zet dit op afbeeldingen .
Klik benedenaan op standaardinstellingen herstellen , klik op ok en start de laptop opnieuw op .

betgemeline5
door betgemeline5 - Apr 27, 2017 om 22:17
33 Antwoorden / 20 Vragen

Beste mensen, bedankt voor de antwoorden. Systeemherstel durf ik niet omdat dan Norton beveiliging uitvalt.
Met de methode door Marita5 aangegeven heb ik wel de documenten en afbeeldingen terug, maar in mappen
en daar heb ik de pest aan. Ik wil gewoon pictogrammen kunnen aanklikken, maar het blijft in die vervelende mappen
staan. Wat nu?

newmikey
door newmikey Apr 27, 2017 om 22:49
830 Antwoorden / 0 Vragen

Computercursusje doen?

marita5
door marita5 - Apr 27, 2017 om 22:54
11517 Antwoorden / 15 Vragen

@Betgemeline5 ,

Probeer eens of dit helpt :

Open verkenner , klik op afbeeldingen , klik bovenaan op beeld ( balk ) , klik op grote pictogrammen , rechtsbovenaan aan het uiteinde ( balk ) ziet u staan opties klik daarop , dan verschijnt er map en zoekopties wijzigen klik daarop , er verschijnt een scherm , klik bovenaan op weergave vink uit (tweede regel ) altijd pictogrammen weergeven nooit miniaturen , klik op ok .

edrick3
door edrick3 - Apr 28, 2017 om 10:58
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Systeemherstel durf ik niet omdat dan Norton beveiliging uitvalt. ??? Lijkt me niet! ;-)
Maar blijkbaar is het al opgelost. Zeker als je het laatste advies van marita5 opvolgt.