as
door astra16i Feb 17, 2006 om 22:45
Computers & telefonie

Afdrukken tekst

Ik heb een vraag, hoe kan ik een pagina goed afdrukken, bij vraag en antwoord. Als ik een antwoord wil afdrukken, druk ik op de rechtermuisknop en dan op afdrukken, maar de tekst aan de rechterkant wordt niet helemaal afgedrukt, wie weet hier een oplossing voor ?

338 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 17, 2006 om 23:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo astra16i,

Als je vóór het afdrukken eerst even naar Bestand -> Pagina-instelling gaat en daar onder Marges bij Links en Rechts de waarde 0 invult en dan op Ok drukt past het waarschijnlijk wèl.

m.vr.gr. Freya

ve
door verwijderd - Feb 18, 2006 om 20:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als ouwe vent, de jonkies zullen mij wel weer een zeur vinden, gebruik ik in dat soort gevallen bijna altijd Alt-Printscreen.
Je maakt dan a.h.w. een copie van het aktieve scherm.
Dit copieëer je vervolgens b.v. naar Word et voila.
Wil je (bijvoorbeeld een mooie foto die jouw beeldscherm volledig vult (later) weleens afdrukken dat gebruik je Printscreen.

Het al eens in Flight-Sim gebruikt door;

De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Feb 21, 2006 om 16:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo ik ben rob vandaag voor het eerst hier mee bezig.

Volgens mij kan je ook via printer instelling  pagina liggend in stellen

en dan afdrukken, of is er een makkelijker oplossing?

ve
door verwijderd - Feb 23, 2006 om 11:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste M.VR.GR.Bitbyter.Ik ben een meelezer van deze webside ( Rob ),bedankt voor de tip.Zo simpel maar was er zelf niet achter gekomen.

ve
door verwijderd - Feb 23, 2006 om 11:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je kunt de pagina ook liggend instellen via het print menu, maar je zou de tekst ook kunnen selecteren en kopieeren/plakken naar Word en daar vanaf afdrukken......

ve
door verwijderd - Feb 23, 2006 om 13:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo astra16i,

Selecteer de tekst door met de cursor met de linkermuisknop ingedrukt van boven naar beneden te gaan. Het geselecteerde wordt blauw. Rechtsklik en klik op <afdrukken>. Selecteer bij Paginabereik <selectie> en klik hierna op <afdrukken>

Succes

m.vr.gr. Bitbyter

ve
door verwijderd - Feb 23, 2006 om 13:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Bitbyter,

uit alle reacties die ik heb gehad , mag ik wel zeggen dat dit de beste oplossing, waarvoor mijn hartelijke dank

met vriendelijke groet astra16i