we
door werme022_1 Aug 1, 2004 om 10:54
Computers & telefonie

Afspelen van gedownloade video

Voor het eerst een film gedownload. (710MB) Kan deze film niet afspelen, niet met mediaplayer, windvd,powerdvd. De film start niet

Krijg bij mediaplayer tenslotte de fourmelding C00D11CD. Heb bij microsoft gezocht maar geen opl. gevonden. Zij geven aan dat er een firewall aan zou kunnen staan, Dat is bij mij niet het geval!!

Graag een opl.

788 10 Rapporteer

ck
door ck - Aug 1, 2004 om 13:35
27 Antwoorden / 8 Vragen

probeer een keer windows update dan krijg je een nieuwe versie van media player of probeer het op real player als je het niet hebt zoek ik de site wel even op

groeten ck

ck
door ck - Aug 1, 2004 om 13:57
27 Antwoorden / 8 Vragen

Dit is de site van realplayer

ck
door ck - Aug 1, 2004 om 14:12
27 Antwoorden / 8 Vragen

het kan ook nog zijn dat  de film die je gedownload hebt het gewoon niet doen dan kan je het wel proberen  maar dan doet hij het niet dan moet je ergens anders die film downloaden.

Veel sUcCeS ck

user123
door user123 - Aug 1, 2004 om 17:29
1346 Antwoorden / 3 Vragen

Alles wat u wilt weten staat op www.doom9.nl

ck
door ck - Aug 1, 2004 om 17:47
27 Antwoorden / 8 Vragen

user123 ik heb op http://www.doom9.nl gekeken maar niks gevonden. Ik denk dat je d vraag niet goed gelezen hebt

ck

tigertje
door tigertje - Aug 1, 2004 om 18:18
402 Antwoorden / 0 Vragen

Dat lijkt me sterk want daar staat zo'n beetje alles over video formats.

tigertje
door tigertje - Aug 1, 2004 om 18:19
402 Antwoorden / 0 Vragen

Dat lijkt me sterk want daar staat zo'n beetje alles over video formats.

(sorry voor de dubbelpost)

ck
door ck - Aug 1, 2004 om 18:40
27 Antwoorden / 8 Vragen

tigertje weet jij ho ehet komt dat ik geen ster krijg want iedereen krijgt al een ster na 10 punten en ik sta 23e maar tussen de 22e

tigertje
door tigertje - Aug 1, 2004 om 20:05
402 Antwoorden / 0 Vragen

Waarschijnlijk DivX filmpje. Kijk hier maar eens: http://www.divx.com/divx/

we
door werme022_1 - Aug 1, 2004 om 20:08
18 Antwoorden / 15 Vragen

Dank voor alle tips!!

Na downloaden van realplayer kreeg ik de melding dat ik divXcodecs moest downloaden. Gedaan en ik kan de film nu prima afspelen met realplayer., echter niet met power dvd of winamp. Hoe kan dat?? Ik ben eigenlijk wel erg gehecht aan power dvd.