ko
door kodjek100 Mar 26, 2005 om 12:46
Computers & telefonie

Anti spam programma voor e-mail

hallo ik zoek een goed anti spam programma voor e-mail ik weet dat norton dat in zijn anti virus pakket heeft zitten maar ik ben niet tevreden over norten en macafie ik heb zelfs hitman pro op de computer maar ik had begrepen dat programma alleen voor spyware is.ik had ook gehoord dat winxp het in zijn besturingssysteem heeft zitten.  wie weet een goed programma er voor die geschikt is en eentje die ik van internet kan afhallen

alvast vriendelijk bedankt

johan

524 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 26, 2005 om 13:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb hier een kabelabb.van @Home en die biedt en gratis spam filter aan dat je naar je eigen wensen kunt instellen......

ve
door verwijderd - Mar 26, 2005 om 13:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

bedankt gsm

ik had het programma ookal gevonden maar wist niet zeker of het een goed programma was alvast bedankt ik ga er mee aan de slag

johan

ve
door verwijderd - Mar 26, 2005 om 13:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is een goed en gratis programma:

SpamBayes:
Windows platform

Groeten,

GSm

ve
door verwijderd - Apr 3, 2005 om 12:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

als je maar 1 account hebt raad ik je het programma mailwasher aan. Die laat je email checken op de server van je provider en waar je dus ook mail kan verwijderen zonder het eerst te moeten downloaden.

Je kunt het vinden op www.mailwasher.net De gratis versie laat je 1 account managen, heb je meerdere accounts dan koet je de pro versie hebben maar daar moet je dan wel voor betalen. Een bedrsg overigens wat het het wel waard maakt