jm
door jmen Dec 13, 2007 om 16:19
Computers & telefonie

Ap1 bestanden

hoe kun je ap1 muziek bestanden afspelen of converteren naar bv mp3?

298 6 Rapporteer

door 4711 - Dec 14, 2007 om 21:28
885 Antwoorden / 2 Vragen

ap 1 bestanden?

Ik heb er nog nooit van gehoord en welke aanbieder heeft dit? Soms is het een verkeerde naam en als Linux XP en Vista gebruiker met Windows 3.11, 95, 98 en Millenium ervaring sinds 1978 aktief in computers.. maar AP1?

Vermoedelijk zijn ze er wel, maar als je vertel waar ik deze kan vinden probeer ik wel of ze om te zetten zijn, ik kan in Linux 28 verschillende normen omzetten en bewerken, en onder Windows ook vele, maar deze staat er niet tussen!

jm
door jmen - Dec 14, 2007 om 21:32
19 Antwoorden / 5 Vragen

deze ap1 bstanden worden in horeca gebruikt en afgespeeld met beveiligde afspeler onder windows

door 4711 - Dec 15, 2007 om 15:08
885 Antwoorden / 2 Vragen

Als het speciale Horeca beveiliging is zou je de koptelefoon uitgang tijdens afspelen kunnen gebruiken, dus van het Afspeel apparaat opnemen op een andere, en dan is de norm dus geen AP1 meer, maar normale muziek die met nauwelijks kwaliteits verlies word overgenomen, MP3 heeft hogere verliezen dus je zal de kwaliteit moeten verlagen naar MP3 dus via kabel met 2x 3,5 mm plug die ook aan elke koptelefoon zit, maar kopen?

Meestal zit deze kabel tussen de PC en luidsprekers dus als het goed is heb je deze al, maar €1,69 is niet duur....  Elke beveiliging word via deze uitgang uitgeschakeld...   voor zover ik weet.

jm
door jmen - Dec 15, 2007 om 21:42
19 Antwoorden / 5 Vragen

Dat zou mogelijk zijn maar is erg tijdrovend voor veel bestanden.Ik heb 900 ap1 nummers.Ik heb inmiddels dat afspeelprogramma met ctrl-alt del afgebroken dan kom je in windows daar heb ik de speler ook gevonden het gaat om een dir TGK met daarin het programma audioplayer.Gezocht op internet naar tgk audio player.Heel veel links naar tgk en audio player maar niet wat ik zoek.Ik kan ook niet vinden waar tgk voor staat

driemaaldrie
door driemaaldrie - Jan 8, 2008 om 09:16
229 Antwoorden / 15 Vragen

Jmen,
volgens mij levert Sony een draagbare speler die dit formaat gebruik.
Kijk eens rond bij Sony om te zien of deze .ap1 bestanden terug te zetten zijn in .mp3.

jm
door jmen - Jan 8, 2008 om 21:43
19 Antwoorden / 5 Vragen

hallo driemaaldrie,
Daar zal ik eens naar gaan zoeken  bedankt voor de tip