ma
door maroonedseam Nov 9, 2010 om 18:25
Computers & telefonie

Application error

Hallo allemaal.

Ik heb een vraag.
Ik krijg telkens op mijn scherm een melding,met het volgende.
APPLICATION ERROR

ELNTF CAST ERROR IN MODULE RTL120.BPL AT 00000000
INTERFACE NOT SUPPORTED.

Kan iemand mij vertellen wat dat precies inhoud,en wat ik kan doen om het te verhelpen,zodat ik die melding niet meer op mijn scherm krijg.
Ben zelf al een beetje opzoek gegaan,maar ik kan het niet vinden,wat dat nu prcies inhoud.

Ik werk met windows 7
Ik hoop dat iemand mij dat kan vertellen,zodat ik het misschien kan verhelpen.

bvb mijn dank en gr marooned

1015 2 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Nov 9, 2010 om 18:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo maroonedseam,

Volgens berichten op internet kan dit veroorzaakt worden door TuneUp Utilities.
Dit verwijderen en het zou opgelost moeten zijn.

Suc6

santanero
door santanero - Nov 9, 2010 om 21:37
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb geprobeerd te zoeken voor het programma in verband met de bestandsnaam "rtl120.bpl" maar kon geen pin punt van het programma vinden. Het bestand kan worden gerelateerd aan een programma van "Embarcadero". Laten we een schone start uitvoeren om erachter te komen welke programma het probleem veroorzaakt.

Om de foutmeldingen te helpen oplossen (en andere zaken), kunt u beginnen met Windows Vista of Windows 7 met behulp van een minimale set van stuurprogramma's en opstart programma's uit te voeren.
Dit type opstarten staat bekend als "schoon opstarten".

Voor het uitvoeren van een schone opstart, volg de stappen in het artikel hieronder (Lees (of print) het artikel eerst goed door zodat je weet wat je doet):

Hoe kan ik een probleem oplossen door het uitvoeren van een schone start in Windows Vista of in Windows 7 (kopieer en plak in jou browser adres balk): http://support.microsoft.com/kb/929135

OPMERKING: Vergeet niet "Stap 7: Reset de computer op te starten zoals gebruikelijk" uit te voeren. Na het oplossen van de problemen dient de computer weer in de normale modus gezet te worden.

suc6