rhenus
door rhenus Jan 20, 2007 om 14:00
Computers & telefonie

Aspnet gebruiker

Ik heb een update gedaan maar nu blijkt dat betreffende update niet bedoeld was voor xp home.

Nu zit ik met het volgende er is een aspnet gebruiker op mijn pc en deze word alleen zichbaar wanneer ik in tikt bij uitvoeren ( control userpasswords2 )

Dus bij Configuratiescherm gebruikers acc is de aspnet gebruiker niet vermeld, bij deze computer staan nu maar liefs 3 lokaal schijven (G:)  (H:)  (I:). Kan ik dit hele gedoe terug draaien ofzo normaal doe ik altijd de essentieelen upda control userpasswords2tes instaleren, maar nu heb ik dat een keer niet gedaan en gekozen voor geavanseerd ( had beter niet gedaan ) wat nu!?

1039 13 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 20, 2007 om 14:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

De extra gebruikers account voor ASP.NET is normaal, hoe u aan 3 extra lokale schijven komt begrijp ik ook niet helemaal. Weet u zeker dat dit iets te maken heeft met de ASP.NET update? Heeft u misschien ook nog iets anders geinstalleerd of gedaan?

ve
door verwijderd - Jan 20, 2007 om 14:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hello thanks voor uw reactie ik begrijp dat de aspnet gebruiker die is toegevoegd verder geen probleem is of wat dan ook. De lokale schijven 3 stuks zou dus met een andere downl zijn kunnen ontstaan, dat moet ik dan eens na pluizen.

Wat ik wel ff vertellen moet is het volgende ik heb een exsterne hd Western Digital als ik die aanzet dan doe ik dat altijd als de pc al is opgestart en dan verschijnr er een venster van windows met de vraag wat wilt u dat windows doet, ik kan dan keuzen maken uit 4 opties. De laatste keer dat ik dus mijn externe schijf inschakelde verscheen dat venster van windows niet!!? ik heb toen mijn externe schijf maar uitgezet. in een wat latere stadium en ik weet niet meer of ik de pc alweer opnieuw opgestart heb of wat dan ook, heb ik een gmail driver geinstaleerd en dat werkt ik heb er nog niet veel mee gedaan dus ?.meschie dat het hier iets mee te maken heb hoewel het verschijnen van die lokaal schijven al gebeurde voor dat ik die gmail driver instaleerde dus tja?

ve
door verwijderd - Jan 20, 2007 om 15:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mogelijk zijn de instellingen voor automatisch afspelen veranderd.
Klik met rechtermuisknop op het extern hd station (in Deze computer)
Dan op Eigenschappen
Vervolgens op tabblad Automatisch afspelen.

ve
door verwijderd - Jan 20, 2007 om 16:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Momenteel schakel ik mijn exst hd maar beter niet in dus om te kijken of autom afspelen ingeschakels is het zou wel zo moeten zijn.

Maar goed vandaag stond er bij mijn computer maar een lokaal station (G:) wanner ik daar op klik met rechte muis knop kies ik voor eigenschappen maar dan krijg ik een algemeen venster, wanneer ik kies voor openen  krijg ik een fout melding ( kan het bestand niet vinden mogelijk verplaats of afgesloten ) als ik dan op de ok knop klik van de fuot melding loop de pc vast en moet ik met de toets combi opnieuw opstarten, maar nu staan ze er alle drie de lokale schijven vreemd vreemd

ve
door verwijderd - Jan 20, 2007 om 17:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het systeem is aardig in de war.
Probeer eerst eens met systeemherstel naar een vorig systeempunt te gaan (dus voor de update)
Wie weet dat dit helpt.

ve
door verwijderd - Jan 21, 2007 om 13:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoi: is inderdaat een mogelijke oplossing systeemherstel.

Maar ik kom liever te weten wat het probleem veroorzaak heeft, naar het schijn heeft het te maken met microsoft net  framewok 1.1; of met virtueel cd deze heb ik inderdaat op mijn pc terug gevonden maar weet niet hoe het er gekomen is, nooit gebruik of wat dan ook staat niet geinstaleerd onder software, maar staat als map onder program file als ik kijk naar eigenschappen dan dateerd dat als ik het goed heb uit 2002 dan zou het goed kunnen zijn dat het op de pc is voor geinstaleerd het is namelijk een PB!!.

Afgezien van dit alles blijft het een vreemd probleem dat er nu opeens drie lokale schijven verschijnen toch?? iemand nog een idee ik weet natuurlijk niet wat er gebeurd al ik die virtueel cd verwijderd kan best zijn dat andere programs er afhangkelijk van zijn.

ve
door verwijderd - Jan 21, 2007 om 13:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb je microsoft net  framewok 1.1 al verwijderd?, ik vermoed dat deze de veroorzaker is.

ve
door verwijderd - Jan 21, 2007 om 14:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi binka: ik heb microsoft net  framework 1.1 nog niet verwijderd ik moet ff uitvissen hoe ik deze weer terug kan instaleren voor het geval dat! ik ben al aan het Google geweest en heb er klein beetje over gelezen in het nederlands maar ik ben niets tegen gekomen dat mij aanleiding gaf te denken dat ik het beter verwijderen kan, en dat zeg ik natuurlijk als pc leek meer niet dan dat, maar dat begrijp u natuurlijk wel.

Het is best wel vervelend hoor zo opeens.

ve
door verwijderd - Jan 21, 2007 om 14:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

je kan hem gewoon downloaden.

ve
door verwijderd - Jan 21, 2007 om 14:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er zijn programma's waarbij je het nodig hebt, je moet het ook opnieuw installeren, maar misschien is dan je fout weg.

ve
door verwijderd - Jan 21, 2007 om 14:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

file:///C:/WINDOWS/Microsoft.NET/Framework/v1.1.4322/1033/repairRedist.htm

Bovenstaande link daar kom ik wanner ik in software klik op frame work 1.1 voor hulp en ondersteunig.

Nu begrijp ik er uit dat je tot reparatie van het program over kunt gaan via cmd er word dan ook een opdracht regel omschreven is dat juist of  kan ik gewoon beter verwijderen waar vind ik dan de locatie om het opnieuw te downl

ve
door verwijderd - Jan 21, 2007 om 15:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dankje wel Dinka voor de link heb gelijk verwijderd op nieuw opgestart en weetje ik mis bij deze compuer 3 lokale schijven, ha ha ha .

Ik ga het nu opnieuw downl  je hoor van mij nog  nogmaals thanks