1a
door 1arie1 Aug 19, 2008 om 20:59
Computers & telefonie

Automatiche incasso ziggo

valt het jullie ook op dat ziggo steeds vroeger het abonnementsgeld afboekt deze maand al op de 19e  heb mijn automatiche incasso al ingetrokken

211 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 19, 2008 om 21:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

@1arie1

Zou best kunnen, nog niet gezien (heb alleen tv van Ziggo)

MAARRRRRRR ..........

Kan je bij Ziggo ook op een andere manier betalen dan met automatische incasso?

Anders krijg je wel te maken met herinneringen en Incasso Bureau!

groetjes, kiran

ve
door verwijderd - Aug 19, 2008 om 21:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

je kan het abonnementsgeld ook zelf overmaken via internet bankieren

ve
door verwijderd - Aug 19, 2008 om 21:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Arie,

De vraag is niet of het kan, maar of dit een van de betalingsmogelijkheden is die Ziggo biedt.

Ze moeten minimaal 2 mogelijkheden bieden.
Het is niet zo dat je maar vrij kan kiezen hoe je betaalt.

ve
door verwijderd - Aug 19, 2008 om 21:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag 1arie1,

Dat is dus niet bijzonders. Alle grote graaibedrijven in ons kikkerland doen dit (de laatste tijd).

Met vriendelijke groet, Read3.

ve
door verwijderd - Aug 19, 2008 om 22:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tenzij tussen de Klant en Ziggo anders is overeengekomen, vindt betaling van alle verschuldigde vergoedingen als bedoeld in artikel 11 plaats door automatisch incasso van de door de Klant opgegeven bank- of girorekening, waarvoor de Klant Ziggo mondeling, via de Website of schriftelijk heeft gemachtigd.
4. De Klant zorgt voor een voldoende saldo op de opgegeven rekening. Als automatisch incasso van het volledige verschuldigde bedrag, om welke reden dan ook, niet mogelijk is, dan betaalt de Klant tijdig op andere wijze.
5. Als een Abonnement niet op de eerste dag van een maand ingaat, dan is de Klant alleen voor het resterende gedeelte van die maand de abonnementsvergoeding verschuldigd.
6. Ziggo kan de Klant voor specifieke Diensten alternatieve betaalmogelijkheden aanbieden, zoals internetbankieren, PIN- en creditcardbetalingen. Deze betaalmogelijkheden kunnen ook op eventuele diensten van derden betrekking hebben. Elk bevoegd of onbevoegd gebruik van zulke betaalmogelijkheden, waaronder gebruik door de Klant of derden van zijn PIN- of andere beveiligingscodes, is voor rekening en risico van de Klant.

ve
door verwijderd - Aug 19, 2008 om 22:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Facturen betalen

Als je geen gebruik maakt van automatisch incasso, maak dan het geld over naar:

Rekeningnummer 931377 t.n.v. Ziggo te Groningen

Vermeld bij de betaling altijd het klantnummer en de betreffende factuurnummers.