1a
door 1arie1 Aug 19, 2008 om 20:59
Computers & telefonie

Automatiche incasso ziggo

valt het jullie ook op dat ziggo steeds vroeger het abonnementsgeld afboekt deze maand al op de 19e  heb mijn automatiche incasso al ingetrokken

211 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Aug 19, 2008 om 21:09
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

@1arie1


Zou best kunnen, nog niet gezien (heb alleen tv van Ziggo)


MAARRRRRRR ..........


Kan je bij Ziggo ook op een andere manier betalen dan met automatische incasso?


Anders krijg je wel te maken met herinneringen en Incasso Bureau!


groetjes, kiran

ve
door verwijderd - Aug 19, 2008 om 21:13
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

je kan het abonnementsgeld ook zelf overmaken via internet bankieren

ve
door verwijderd - Aug 19, 2008 om 21:21
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Arie,

De vraag is niet of het kan, maar of dit een van de betalingsmogelijkheden is die Ziggo biedt.

Ze moeten minimaal 2 mogelijkheden bieden.
Het is niet zo dat je maar vrij kan kiezen hoe je betaalt.



ve
door verwijderd - Aug 19, 2008 om 21:22
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag 1arie1,


Dat is dus niet bijzonders. Alle grote graaibedrijven in ons kikkerland doen dit (de laatste tijd).


Met vriendelijke groet, Read3.


 

ve
door verwijderd - Aug 19, 2008 om 22:07
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Tenzij tussen de Klant en Ziggo anders is overeengekomen, vindt betaling van alle verschuldigde vergoedingen als bedoeld in artikel 11 plaats door automatisch incasso van de door de Klant opgegeven bank- of girorekening, waarvoor de Klant Ziggo mondeling, via de Website of schriftelijk heeft gemachtigd.
4. De Klant zorgt voor een voldoende saldo op de opgegeven rekening. Als automatisch incasso van het volledige verschuldigde bedrag, om welke reden dan ook, niet mogelijk is, dan betaalt de Klant tijdig op andere wijze.
5. Als een Abonnement niet op de eerste dag van een maand ingaat, dan is de Klant alleen voor het resterende gedeelte van die maand de abonnementsvergoeding verschuldigd.
6. Ziggo kan de Klant voor specifieke Diensten alternatieve betaalmogelijkheden aanbieden, zoals internetbankieren, PIN- en creditcardbetalingen. Deze betaalmogelijkheden kunnen ook op eventuele diensten van derden betrekking hebben. Elk bevoegd of onbevoegd gebruik van zulke betaalmogelijkheden, waaronder gebruik door de Klant of derden van zijn PIN- of andere beveiligingscodes, is voor rekening en risico van de Klant.


ve
door verwijderd - Aug 19, 2008 om 22:08
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Facturen betalen



Als je geen gebruik maakt van automatisch incasso, maak dan het geld over naar:



Rekeningnummer 931377 t.n.v. Ziggo te Groningen


Vermeld bij de betaling altijd het klantnummer en de betreffende factuurnummers.



Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

Ma
Marleen Robben - Sep 30, 2024 om 20:49
Winkels & webshops
Ski jas is ingescheurd,

Ski jas is ingescheurd,

Mijn kleindochter heeft een ski jas van het merk Burton, het stof is ingescheurd,( niet bij een naad, )
ze is terug geweest in de winkel, die hebben contact gehad met de leverancier,
maar die wil niets vergoeden, 
de winkel heeft nu mede gedeeld, dat zij het mag laten maken en zij dat dan terug aan haar betalen.
maar daar is niets aan te repareren, de stof is ingescheurd.  w ... Lees meer