pikey
door pikey Dec 1, 2011 om 16:36
Computers & telefonie

Babylon

hoe kom ik van babylon af? of ik nou google of explorer start ik krijg steeds babylon.ik heb al van alles geprobeert maar babylon blijft terug komen!!!

3262 10 Rapporteer

freya
door freya - Dec 1, 2011 om 16:46
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo pikey,

Systeemherstel al geprobeerd?

m.vr.gr. Freya

pikey
door pikey - Dec 1, 2011 om 16:53
6 Antwoorden / 1 Vragen

ja al meerdere malen en heb babylon ook verwijdert maar het blijft terug komen!!

freya
door freya - Dec 1, 2011 om 16:59
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=pikey schreef op donderdag 1 dec 2011, 16:53]ja al meerdere malen en heb babylon ook verwijdert maar het blijft terug komen!!
Hoe ben je er aan gekomen? Heb je het zelf geïnstalleerd? En welke browser gebruik je? Staat het daar als 'invoegtoepassing' in de lijst? Kun je het daar niet verwijderen/uitschakelen?

Freya

pikey
door pikey - Dec 1, 2011 om 16:59
6 Antwoorden / 1 Vragen

ik heb ook op google gezocht maar het blijkt een hardnekkig probleem te zijn.kom via google trouwens ook niet verder daar zeggen ze dat babylon niet van google is!! nee he he dat wist ik ook wel! het heeft zich zo te zien diep in mijn computer gewurmt

pikey
door pikey - Dec 1, 2011 om 17:20
6 Antwoorden / 1 Vragen

nou he he. gelukt bedankt mensen!!.

stacey
door stacey - Dec 1, 2011 om 17:22
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Pobeer het even met dit Uninstall programma:

--Verwijder programma's en achtergebleven vuil van je pc -- Revo Uninstaller - Klik Hier

freya
door freya - Dec 1, 2011 om 17:22
10999 Antwoorden / 1 Vragen

En anders even proberen met de aanwijzingen op *[u]deze[/u]* pagina.

Freya

freya
door freya - Dec 1, 2011 om 17:26
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=pikey schreef op donderdag 1 dec 2011, 17:20]nou he he. gelukt bedankt mensen!!.
Dat is mooi. Enne.... hoe heb je het gedaan?

Freya

pikey
door pikey - Dec 1, 2011 om 17:35
6 Antwoorden / 1 Vragen

heb het via die link naar babylon gedaan freya en nu maar hopen dat hij weg blijft want dit is niet de eerste keer dat ik hem weggehaald heb.bedankt nog

freya
door freya - Dec 1, 2011 om 17:38
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Oké, duidelijk. En graag gedaan hoor.

Freya