jj
door jjboerma Feb 7, 2013 om 20:58
Computers & telefonie

Bankingtools CashFlow

Sinds bijna een jaar heb ik me geabonneerd op het huishoudboekje CashFlow. De eerste maanden heb ik er bijna niet mee kunnen werken en kreeg ook bijna geen hulp. Sinds enkele weken geleden mijn computer is geformatteerd, kan ik geen cashflow meer gebruiken. Verschillende keren een mail en herhalingmails gestuurd, maar ik krijg absoluut geen antwoord!!! Wat moet en kán ik nu nog??? Ik ben 80 jaar, daarom vind ik het handig mijn maandelijkse inkomsten en uitgaven te kopiéren. Gemakkelijk zo'n overzicht bij de belasting opgave.

3707 5 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Feb 7, 2013 om 21:17
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ik ben nog ouder dan u maar ik houd alles bij in exel, en dat is voor die zaken uitstekent te doen. Maar misschien is het voo u ineens een verandering. Ik doe het nu al 20 jaar dus ik ben er wel mee oud geworden.Er is wel een programma wat ongeveer het zelfde doet en die is gratis.Kan zo gauw niet op de naam komen er zullen wel mensen die dat kunnen zeggen komt dan vanzelf bij u vraag ter sprake.

aurora1
door aurora1 - Feb 8, 2013 om 00:18
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag jjboerma,

Via deze link KLIK HIER zijn enige gratis (met verwijzing naar valerius-2) boekhoudprogramma's te downloaden en te installeren. Per programma staat een toelichting. Als u op download deze software klikt krijgt u eerst nog verdere informatie met screenshots en (in de regel) instructies voor het installeren opdat u niets extra's installeert dat u niet wilt hebben. Pas na de 2e keer op downloaden drukken gaat u naar de site van de makers.
Verder kwam ik nog bij informatie over huishoudboekjes van de Consumentenbond tegen de Cashflow Online, Afas Personal en Simpel Huishoudboekje waarvan gratis en betaalde versies bestaan.
Er werd nog naar een overzicht verwezen: KLIK HIER. Ik op die site eerst eens kijken naar de gratis versies.

vr.gr.

aurora1
door aurora1 - Feb 8, 2013 om 01:10
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kijk ook nog eens hier: KLIK, voor zover u die opties nog niet geprobeerd heeft voor bijv. uw download nummer o.i.d.
Komt uw huidige email adres nog overeen met het adres dat bij hen bekend is?

ro
door roselo1950 - Feb 8, 2013 om 13:33
2 Antwoorden / 1 Vragen

De helpdesk van bankingtools.nl is ook telefonisch bereikbaar:

Bel 0900 - 8212400 voor telefonisch contact met Bankingtools.

U kunt de helpdesk bereiken op werkdagen tussen 10:00 – 12:00 uur.

De kosten bedragen € 0,60 per minuut.

jj
door jjboerma - Feb 8, 2013 om 18:36
3 Antwoorden / 1 Vragen

Roselo,1950. De helpdesk bel ik absoluut nooit meer. Hing eerst een half uur in de wacht. Werd daarna even te woord gestaan, met de mededeling te worden teruggebeld, de rest kan u er zelf wel bij aanvullen. ik heb Cashflow gekozen omdat het is af te drukken. Dat kan TIM van de ING niet.