vladja
door vladja Nov 21, 2004 om 17:33
Computers & telefonie

Barend Servet/Sjef van Oekel

Ik had deze vraag een uur geleden al gesteld, maar kennelijk iets fout gedaan.

"Ik kijk net weer eens op deze site. Is Fred Hache's vraag verwijderd en hij zelf ook? Voorgoed?"

Vladja

413 12 Rapporteer

da
door dageraad - Nov 21, 2004 om 17:51
4 Antwoorden / 1 Vragen

als fan van van Oekel vraag ik me af waar die vraag van fred hache dan wel over ging, reeds.

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Nov 21, 2004 om 18:01
763 Antwoorden / 1 Vragen

hallo vladja,

als je de fredhachee, wim of peter bedoelt die is er nog kijk even op de volgende link (zijn vragen kan je terugvinden door op zijn naam te klikken)
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_question&cat=606&qid=38783

groet tuinfreak

vladja
door vladja - Nov 21, 2004 om 18:12
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Het was niet zozeer een vraag. maar meer een drammerig verhaal geschreven in hoofdletters met uitroeptekens, dat hij voor twee keer op de site zette.

Er werd op gereageerd met het verzoek om niet dezelfde vraag binnen korte tijd weer te stellen. Ook werd hem gevraagd in gewoon schrift te typen (voor de tweede keer), daar het anders zo schreeuwerig overkwam en we zo niet met elkaar omgaan op deze site.

Zijn reactie daarop bevatte een 3 letterwoord in hoofdletters en nog een paar "onaangepaste" opmerkingen. U heeft dus niets als fan gemist, reeds?

Vladja

vladja
door vladja - Nov 21, 2004 om 18:20
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Tuinfreak,

Ik doelde op zijn herhaling van zijn "betoog" over TWEAKDSL.NL, sorry voor de hoofd(pijn)letters.

Vladja

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Nov 21, 2004 om 18:34
763 Antwoorden / 1 Vragen

Vladja al zijn vragen zijn er nog, moet je even zijn account doorspitten, dat doe je door in de bovenstaande link op de naam fredhachee te klikken je komt dan op zijn pagina terecht en kunt al zijn eerder gestelde vragen doorlezen. (klik maar eens op je eigen naam dan kom je op hetzelfde uit als dat je op een ander zijn naam klikt zo kan je ook al je vragen en antwoorden doorlezen)

groet tuinfreak

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Nov 21, 2004 om 18:45
763 Antwoorden / 1 Vragen

ik heb ze even voor je opgezocht mocht het je niet lukken op bovenstaande manier het waren 2 vragen een met en een zonder hoofdletters,
die zonder vind je op:

http://kassa.vara.nl/portal?_li=y&_scr=cons_question&cat=606&qid=36792

en de vraag met pijn in je hoofd:

http://kassa.vara.nl/portal?_li=y&_scr=cons_question&cat=606&qid=38782

groet tuinfreak

vladja
door vladja - Nov 21, 2004 om 19:01
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Tuinfreak,

Je hebt gelijk. Het dubbele bericht staat er nog steeds in. Alleen is een tussenreactie van FH gewist waarin een vrouwelijk lichamelijk onderdeel voorkwam, waarover Rob Oudkerk letterlijk en figuurlijk veel weet.

Nu maar wachten op zijn volgende "zinnige" vraag en antwoord.

Vladja

da
door dageraad - Nov 21, 2004 om 19:27
4 Antwoorden / 1 Vragen

ja ik heb het allemaal gevonden. bedankt. hij maakt het inderdaad wel erg bont.de echte fredhacheeschow was er nog niks bij.

de groeten.

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Nov 21, 2004 om 19:33
763 Antwoorden / 1 Vragen

ook al niet gewist vladja, neem nog even die link zonder hoofdletters ik had ze je al alle twee gegeven omdat ik niet wist welke je zocht,

wat FH betreft, als je hier iedereen uitmaakt voor rotte vis dan heb je ook wel je laatste vraag gesteld.

groet tuinfreak

vladja
door vladja - Nov 21, 2004 om 19:41
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Dageraad,

Misschien ben je het niet met me eens. Maar ik denk dat we hier serieus proberen om te helpen en dan zitten we niet te wachten op een fredhachee-figuur. Wel eens gekeken naar de discussies opTrosradar? Daar past ie uitstekend tussen. Alhoewel, als je het daar heel heel heel erg te bont maakt, schijn je op den duur ook geblokkeerd te worden.

Geen kritiek op de serie dus, maar hier zijn we met wat anders bezig.

Groetjes, Vladja

cats
door cats - Nov 21, 2004 om 19:57
153 Antwoorden / 16 Vragen

Ik heb jullie discussie even gevolgd, maar vroeg me al af, of het wel zou kunnen, dat de redactie had ingegrepen. Het is nl zondag. Ik heb het al eens met de redactie gehad over  "stoorzenders". Maar op zondag is er niemand, dus kun je ook geen reactie verwachten. Daarom maakt ook de ons toch bekende Felix R. meestal op zondag  misbruik. Hebben jullie vandaag niet in het Beveiligings Forum zijn misbruik van Enterprise niet gezien?? Maar dan met een "z". Zelfde logo!!! Je schaamt je voor het Forum, en over de prestaties van de echte Enterprise als je zijn persoonsbeschrijving leest. Denigrerend! Maar we hebben het al eens gezegd, maar geen aandacht aan besteden. Er ligt dan weer een taak voor de ploeg van Ad van der Ree om op maandag actie te ondernemen. Hopelijk stopt dat eens!

cats
door cats - Nov 21, 2004 om 22:41
153 Antwoorden / 16 Vragen

Nog een aanvulling, volgens mij zou het ten strengste verboden moeten zijn, om iemands logo te kopieëren. Een ieder zou  direct de redactie moeten waarschuwen, en vooral dwingen dergelijke figuren definitief van het forum te verwijderen. Maar ik heb begrepen, dat men met overleg  hier wil handelen. Vind ik te slap!