ag
door agnesnico Sep 12, 2009 om 16:59
Computers & telefonie

Beeldscherm valt uit

Mijn beeldscherm valt af en toe zomaar uit

ben ik aan het computeren krijg ik zwart beeld, terwijl er nog wel stroom op mijn monitor statt. Ook de computer staat dan nog aan, probeer hem dan te resetten, maar de hele computer reageert niet, alleen als ik het stroom eraf haal en daarna weer opzet en opnieuw opstart doet hij het, doe dan schijfcontrole maar geeft geen fout aan. Wat kan dit zijn? Iets met de videokaart?

747 7 Rapporteer

kiran
door kiran - Sep 12, 2009 om 17:47
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@agnesnico

Zou de stekkers eerst eens nalopen. Zit alles wel goed en stevig aangesloten? Hier een poosje terug hetzelfde probleem.

Stekker videokaart zat niet goed, hing er bij wijs van spreken half uit. En ja, is dan weinig te zien. ;-)

ag
door agnesnico - Sep 12, 2009 om 18:02
8 Antwoorden / 23 Vragen

bedankt voor het antwoord, maar kune je me zeggen waar ik ze het beste kan uploaden, heb sites gevonden maar moet daar overal voor betalen. weet jij een site?

ag
door agnesnico - Sep 12, 2009 om 18:02
8 Antwoorden / 23 Vragen

heb stekkers gecontroleerd, die zijn goed

he
door henk1951 - Sep 12, 2009 om 18:24
256 Antwoorden / 0 Vragen

In een vorige vraag  van 18 juli heb je het erover dat je instellingen hebt zitten wijzigen. Heb je toen misschien ook iets veranderd zodat de harde schijf of monitor in de spaarstand gaat na een aantal minuten. Drivers video kaart zijn te downloaden van de site van de fabrikant van de videokaart.

gr Henk

edrick3
door edrick3 - Sep 12, 2009 om 18:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Welk merk en type videokaart heb je? Kun je vinden bij systeeminformatie.

aurora1
door aurora1 - Sep 12, 2009 om 19:38
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Misschien wordt de pc te warm en wordt het scherm daarom zwart? Mogelijk zit de ventilator dan vol stof oid.

vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Sep 23, 2009 om 12:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo,

Vrees voor je dat de videokaart op z'n eind loopt. Probeer eens of je de laatste drivers voor je videokaart kunt downloaden, misschien helpt dat.

Suc6