sa
door sanmali Mar 7, 2006 om 14:50
Computers & telefonie

Belnu actie Samsung D 600

Heb een vraag over het volgende: ik heb een mee gedaan met een aanbieding op internet via www.belnu.nl. En ben opzoek naar meer personen die hier aan mee hebben gedaan. Het gaat om het volgende de aktietekst(letterlijketekst): Samsung D 600 gratis, 12 maanden contract, € 330,00 beltegoed, geen aansluitkosten. Daarbij stond dat het om een Tmobile flex 30 abonnement gaat en dat je 200 belminuten krijgt maandelijks 27,50 is dit heeft te maken dat je na een periode van 6 maanden een switch maakt naar Tmobile flex 25 als je die 2 abonnementen optelt en deelt door 2 komt dat neer op € 27,50.

Het rare is wel dat als je op de site gaat kijken bij de alleen sim dan heb je het over hele andere belbundels namelijk de Tmobile flex 30 is 400 belminuten en de 25 is 300 belminuten.

Dat vond ik niet zo’n probleem daar je het beltegoed kreeg dat stond namelijk in de aktie tekst.

En als je dat niet zou krijgen zou dat niet in de aktietekst moeten staan.

Nu blijkt in ene dat je dat bedrag niet krijgt maar zelf moet betalen.

Ik had al vaker mee gedaan met zulk soort aanbiedingen en dat gaf nooit problemen dus zag er geen probleem in nu weer eens mee te doen. Heb mijn broer en schoonzus ook aangeraden en deden ook beide mee, mijn buurvrouw was ook enthousiast en toen mijn vader het mobieltje zag deed ook hij mee(de uitzondering bij hem was dat hij € 360,00 (kreeg)dachten wij, daarbij ging de telefoonabonnement al in op 31 januari 2006 en kreeg hem zelf in bezit pas op zondag 12 februari 2006 via de buurman die hem op zaterdag 11 februari 2006 had gekregen).  Dus 5 maal een gigantische kater.

Er stond nog een aanbieding op en daar stond ook een aktietekst(letterlijk): Daewoo breedbeeld 70cm gratis, Home Cinemaset gratis, Nokia 1600 gratis + € 480,00 tegoed voor slechts € 16,98 p/mnd. Als ik € 16,98 x 24 maanden optel kom ik op

€ 407,52 maar ook hier gebruikt men weer een andere constructie die je weer niet ziet op de site. Ook hier weer als je kijkt bij alleen sim Tmobile flex 20 wat neer zou moeten komen op 220 belminuten en men krijgt er 110.

Zijn er meer mensen die hier aan mee hebben gedaan en zo ja wat kan je met zo'n situatie doen.

224 1 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 7, 2006 om 22:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

U kunt hier niets aan doen!

Dat is het addertje onder het gras bij dergelijke acties, ze geven ogenschijnlijk veel weg, maar u betaalt meer voor hetzelfde product.

En over de interpretatie van het woord geven in de advertentie hoeven we niet lang te discussiëren: Geven staat hier in verhouding tot de betaling van de maandtermijn. U betaalt 27,50 en zij geven u daarvoor 200 minuten per maand.

U dacht toch niet dat ze een gratis telefoon weggeven en dan ook nog eens al uw maandtermijnen gratis weggeven? Waarna u lekker opzegt en elders op zoek gaat naar zo'n actie?