ta
door tanira Aug 14, 2010 om 20:12
Computers & telefonie

Bereikbaarheid klantenservice UPC

Ik heb de hele dag al geen telefoonverbinding. Dus wil ik UPC hierover mailen. Maar nergens op hun website vind ik een emailadres. Bellen kan ik ze dus niet. Ik ga niet bij mijn buren naar hun dure klantenservicenummer bellen, omdat inmiddels bekend is dat ze je heel lang aan de lijn houden. Wie heeft voor mij een emailadres van klantenservice UPC Amsterdam? Bedankt.

3940 21 Rapporteer

spooky01
door spooky01 - Aug 14, 2010 om 20:21
418 Antwoorden / 56 Vragen

probeer het hier

Vul de velden in en je krijgt aan de rechterkant een kolom met email ons.

Lsk520
door Lsk520 - Aug 14, 2010 om 20:58
827 Antwoorden / 2 Vragen

"omdat inmiddels bekend is dat ze je heel lang aan de lijn houden"

Onzin, je krijgt een keuzemenu, daar moet je doorheen en dan heb je zo een levend iemand aan de lijn.
Wat versta je trouwens onder heel lang?
En zou gewoon even wachten, het is weekend, niemand aanwezig. Een mail heeft nu ook geen zin, bel maandag even.

ra
door rachelcr - Aug 15, 2010 om 08:51
1 Antwoorden / 0 Vragen

Tip: probeer dit eens om de dure 0900 nummers te omzeilen.

invalide
door invalide - Aug 15, 2010 om 09:03
787 Antwoorden / 5 Vragen

Op het forum van www.helpmij.nl staat dat je meestal eerst zelf beter kunt proberen.

1 modem uit.
2 na 5 minuten aanzetten.
3 controleer telefoon, of lampje op modem brand.

Dit is in 80% de oplossing.

birdies
door birdies - Aug 15, 2010 om 09:36
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Hier al gekeken voor een oplossing: UPC forum

Je kunt natuurlijk ook zelf een topic openen.

ta
door tanira - Aug 15, 2010 om 10:42
16 Antwoorden / 6 Vragen

Hallo allen,
gisteravond heb ik, na het topantwoord van spooky01 gereageerd, maar dit antwoord is niet doorgekomen. Ik heb "contact ons" gevonden en UPC gemaild.
Bedankt dus.
Tanira

birdies
door birdies - Aug 15, 2010 om 10:48
6104 Antwoorden / 31 Vragen

@tanira: het werkt heel wat sneller door even naar het UPC forum te gaan.

birdies
door birdies - Aug 15, 2010 om 10:53
6104 Antwoorden / 31 Vragen

P.S. Heb je het modem al een paar minuten uitgeschakeld? Kans is groot dat het probleem dan is opgelost.

spooky01
door spooky01 - Aug 15, 2010 om 11:06
418 Antwoorden / 56 Vragen

Tanira, Upc zit ook op twitter hier antwoorden ze best wel snel op problemen

ta
door tanira - Aug 15, 2010 om 11:22
16 Antwoorden / 6 Vragen

Hoi Birdies en Spooky,
ik heb de stroom een kwartiertje afgezet, dan is ook het modem uit. Maar dat heeft niet geholpen. Twitteren kan ik niet, nog nooit gedaan. Ik fiets morgen wel even naar UPC, misschien is de telefoon zelf niet in orde en anders kunnen ze het daar misschien via hun centrale oplossen. Het gekke is dat deze problemen zich meestal in het weekend voordeden en doordeweeks meestal gewoon verbinding.
Ook de internetverbinding is rommelig, somd direkt verbinding, soms helemaal niks.
Het is wel lekker rustig zo, moet ik zeggen.
Allemaal de groeten en bedankt voor de tips.
Tanira

Lsk520
door Lsk520 - Aug 15, 2010 om 13:53
827 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=rachelcr schreef op zondag 15 aug 2010, 08:51]Tip: probeer dit eens om de dure 0900 nummers te omzeilen.

Deze info is mbt UPC zinloos. Het altrnatieve nummer is alleen bestemd voor zakelijk gebruik. Abonnees worden terugverwezen naar het 0900 nummer.

ta
door tanira - Aug 17, 2010 om 21:27
16 Antwoorden / 6 Vragen

Hoi allen, gistermiddag nog steeds geen verbinding, dus met mijn telefoon naar de winkel gefietst. Het lag niet aan mijn toestel, modem of wat dan ook. Er was sinds zaterdag een storing die meerdere klanten trof. UPC wist dat! Vanmiddag kreeg ik een email van UPC, die ik voor jullie heb gekopieerd, daarboven staat mijn reactie aan UPC.
NB mobiel naar hun 0900 bellen (want via de lijn gaat dus niet als je storing hebt!) kost veel meer dan een euro per minuut!!!!!

UPC was zaterdag op de hoogte van de storing, die meerdere klanten betrof en die middels het omzetten van een switch opgelost kon worden. Deze is niet verholpen, evenmin gemeld aan de klanten. Ik kon dus niet bellen. U antwoordde niet op mijn mails. Tenslotte op de fiets naar de winkel, waar ik bijna een uur op mijn beurt moest wachten. Daar was toevallig iemand dit wist dat het een storing betrof. Toen is pas de storing verholpen, dus drie dagen later. Ik kon u niet via de vaste lijn bellen, mobiel kost meer dan een euro per minuut. Ik vind het een schande dat u mij en de andere gedupeerden zo behandelt en zal deze mail ook doorzenden naar varakassa en trosradar. Hoeveel verdient u aan die 0900-bellers? Graag schriftelijk antwoord en hoe u de schade denkt te vergoeden.
Onderstaand uw nietszeggende antwoord.

Geachte mevrouw Degeling, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij maken graag van deze gelegenheid gebruik om uw probleem op te lossen en/of uw vraag te beantwoorden. Uit onze gegevens blijkt dat u inmiddels contact met ons heeft gehad via een service centre. Wij beschouwen uw bericht dan ook als afgehandeld. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft, vernemen wij dit graag van u. Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op http://www.upc.nl. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, UPC Nederland

simon55
door simon55 - Sep 8, 2010 om 17:11
1556 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=tanira schreef op zaterdag 14 aug 2010, 20:12]Ik heb de hele dag al geen telefoonverbinding. Dus wil ik UPC hierover mailen. Maar nergens op hun website vind ik een emailadres. Bellen kan ik ze dus niet. Ik ga niet bij mijn buren naar hun dure klantenservicenummer bellen, omdat inmiddels bekend is dat ze je heel lang aan de lijn houden. Wie heeft voor mij een emailadres van klantenservice UPC Amsterdam? Bedankt..............zij hebben ook n normaal telefoonnummer in Amsterdam.......als je daar heen belt....moet je eens kijken hoe hard ze dan lopen..........sterker rennen

spooky01
door spooky01 - Sep 8, 2010 om 17:34
418 Antwoorden / 56 Vragen

......zij hebben ook n normaal telefoonnummer in Amsterdam.......als je daar heen belt....moet je eens kijken hoe hard ze dan lopen..........sterker rennen

Wat is de bedoeling van dit soort reacties met al die puntjes?
Het is lastig lezen en het staat raar.

birdies
door birdies - Sep 8, 2010 om 17:38
6104 Antwoorden / 31 Vragen

..........Het is lastig lezen.......... Helemaal met je eens. Ik ervaar het zelfs als irritant. Blijkbaar worden ook de andere reacties niet eens gelezen door simon55, maar wordt er gewoon wat neer gekalkt.

Lsk520
door Lsk520 - Sep 8, 2010 om 17:43
827 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=simon55 schreef op woensdag 8 sep 2010, 17:11][quote=tanira schreef op zaterdag 14 aug 2010, 20:12]Ik heb de hele dag al geen telefoonverbinding. Dus wil ik UPC hierover mailen. Maar nergens op hun website vind ik een emailadres. Bellen kan ik ze dus niet. Ik ga niet bij mijn buren naar hun dure klantenservicenummer bellen, omdat inmiddels bekend is dat ze je heel lang aan de lijn houden. Wie heeft voor mij een emailadres van klantenservice UPC Amsterdam? Bedankt..............zij hebben ook n normaal telefoonnummer in Amsterdam.......als je daar heen belt....moet je eens kijken hoe hard ze dan lopen..........sterker rennen

Mijn reactie van 15 Augustus gelezen?
Kennelijk niet en schrijf je een niet-correct verhaal!

simon55
door simon55 - Sep 8, 2010 om 17:59
1556 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=birdies schreef op woensdag 8 sep 2010, 17:38]..........Het is lastig lezen.......... Helemaal met je eens. Ik ervaar het zelfs als irritant. Blijkbaar worden ook de andere reacties niet eens gelezen door simon55, maar wordt er gewoon wat neer gekalkt...............ik zette die puntjes er tussen om t lezen wart aangenamer te maken i p v n lange zin laat mensen daar naar toe bellen massaal dan worden ze echt stapelgek van je ik heb die ervaring met ze en dat heeft in totaal vier dagen geduurd nogmaals ze rennen dan als haassies

ta
door tanira - Sep 8, 2010 om 19:25
16 Antwoorden / 6 Vragen

Mijnheer Simon55, wat is dan dat nummer in Amsterdam waar u van op de hoogte bent? Als u dat nou eens openbaar maakt, dan kunnen wij dat allemaal bellen als er weer eens iets aan de hand is. Alvast bedankt.

spooky01
door spooky01 - Sep 8, 2010 om 19:28
418 Antwoorden / 56 Vragen

[quote=simon55 schreef op woensdag 8 sep 2010, 17:59][quote=birdies schreef op woensdag 8 sep 2010, 17:38]..........Het is lastig lezen.......... Helemaal met je eens. Ik ervaar het zelfs als irritant. Blijkbaar worden ook de andere reacties niet eens gelezen door simon55, maar wordt er gewoon wat neer gekalkt...............ik zette die puntjes er tussen om t lezen wart aangenamer te maken i p v n lange zin laat mensen daar naar toe bellen massaal dan worden ze echt stapelgek van je ik heb die ervaring met ze en dat heeft in totaal vier dagen geduurd nogmaals ze rennen dan als haassies

Die puntjes zorgen er juist voor dat het vervelender leest. Gebruik gewoon een komma en maak de zinnen wat korter.

Lsk520
door Lsk520 - Sep 8, 2010 om 21:24
827 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=tanira schreef op woensdag 8 sep 2010, 19:25]Mijnheer Simon55, wat is dan dat nummer in Amsterdam waar u van op de hoogte bent? Als u dat nou eens openbaar maakt, dan kunnen wij dat allemaal bellen als er weer eens iets aan de hand is. Alvast bedankt.

U heeft helemaal niets aan dat nummer. Is alleen bestemd voor zakelijk gebruik! Als particulier wordt je gewoon terugverwezen naat het 0900 nummer!
Da's inmiddels de derde keer dat ik dat meld! Graag in het vervolg het hele topic lezen......

te
door teunis oskam - Oct 1, 2010 om 14:00
1 Antwoorden / 1 Vragen

hallo,
zelf ben ik ook aan het tobben met de kabel tv van upc.
na medere keer gebeld te hebben heb ik een aantal mails van hen ontvangen
van de volgende adressen:
services@upc.nl
upc@upc.dmsx.net
upc@emassaging.nl
no-reply@upc.nl
veel suk6