empee
door empee Mar 30, 2020 om 21:59
Computers & telefonie

Bericht aanklikken en dan eerst naar Chrome terug

Ik krijg in Windows10 nieuwsbrieven van bv Kassa en Radar. Als ik dan een bericht aanklik, is niets te zien, alleen in de taakbalk begint het loge van Chrome te knipperen. Als ik op dat logo klik, komt het bericht pas tevoorschijn. Ik vind dat een stap teveel. Chrome is mijn standaardbrowser. Hoe is deze omweg te voorkomen?

651 4 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Mar 30, 2020 om 23:03
16859 Antwoorden / 108 Vragen

Heb ik, met Kassa nieuwsbrief ook. Zie dat er antwoorden zijn gegeven maar: niets te lezen. FF. Klik ik nog een keer op het item: wel antwoord(en) te lezen. Is wel een stap teveel, uiteraard, maar ligt aan de site. Niet aan u.

Sp
door Spiem112 - Mar 30, 2020 om 23:45
12 Antwoorden / 2 Vragen

Ik ben helemaal niet thuis in computers maar kwam dit tegen op andere fora:
  • get compizconfig-settings-manager

  • Press Alt+F2 and type ccsm

  • select the category "General"

  • click on "General Options"

  • Select the "Focus and Raise Behaviour" tab

  • Check "Auto-raise" and set "Focus Prevention" level to Off

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 31, 2020 om 10:38
16887 Antwoorden / 202 Vragen

Een keer aanklikken een stap te veel? Hoe dan ook heeft het niets met Windows10 te maken. En ook niet met Chrome. Soms zijn er zaken waar niet mee te leven valt?

empee
door empee - Mar 31, 2020 om 21:15
179 Antwoorden / 140 Vragen

Bedankt voor de reacties. Ik heb toevallig de oplossing zelf gevonden. Firefox doet precies wat ik zocht.