Thecla58
door Thecla58 Sep 29, 2021 om 13:44
Computers & telefonie

Berichtje over oplichting

Hoi allen,

in aansluiting op een topic over dat warranty arrest ...

Ik wil hierbij de tip geven om, op mobiele telefoon, de app van opgelicht te installeren - als jullie dat al neit gedaan hebben. Dit is een, vind ik, een prima app waarbij je via push notificaties zeer snel op de hoogte wordt gebracht van allerlei snode zaken.

1135 2 Rapporteer

Topantwoord

marita5
door marita5 - Sep 29, 2021 om 13:50
11638 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Thecla58 ,

Deze app is niet alleen voor mobiele telefoon , de plugin kunt u ook installeren in de browser .

https://opgelicht.avrotros.nl/browser-plugin/

Thecla58
door Thecla58 Sep 29, 2021 om 13:52
914 Antwoorden / 3 Vragen

Dat wist ik niet. ;) Kan/Hoef ook niet alles te weten he. HAHAHAHAH

Ga ik meteen op laptop toevoegen :)

Thanks.

marita5
door marita5 Sep 29, 2021 om 13:59
11638 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan . de plugin kunt u ook installeren via de webstore van Google Chrome in de browser Edge en Brave , typ opgelicht website alert .

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 29, 2021 om 16:48
16946 Antwoorden / 202 Vragen

Dank, uitgevoerd, ik kreeg gisteren en vandaag ook inmiddels een 8 tal e-mails m.b.t i.phone 13 lucratieve aankoop. Ik heb dat doorgegeven aan de fraudehelpdesk.

Als al eerder gemeld, bij verdachte e-mails dat ook altijd doen.