de
door denhartog01 Apr 1, 2014 om 17:15
Computers & telefonie

Beveiliging laptop

Ik kan windows defender. niet instaleren op mijn laptop,mijn laptop gebruikt windows 8.1..Bij voorbaat hartelijk bedankt voor u antwoorden.
Met vriendelijke groet P. den Hartog.

642 7 Rapporteer

tot15karakters
door tot15karakters - Apr 1, 2014 om 17:48
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Is dit programma geschikt voor Windows 8?

Een XP, Vista of Win 7 kan vaak niet meer onder Win 8 draaien.

edrick3
door edrick3 - Apr 1, 2014 om 18:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@tot15karakters,

.....Een XP, Vista of Win 7 kan vaak niet meer onder Win 8 draaien.......
?????
Je bedoelt waarschijnlijk dat een programma dat onder bv XP wel draait niet onder W8 hoeft te draaien? (Maar dat staat er dus niet. ;-))

edrick3
door edrick3 - Apr 1, 2014 om 18:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo denhartog01,

Lees eens hier.

Defender openen

Wanneer u in Windows 8 het Startscherm voor u hebt, klikt u met uw rechtermuisknop op een leeg gedeelte.
Onder in beeld komt nu een balk tevoorschijn. Klik hierin op Alle apps. In Windows 8.1 verschijnt er onder de Tegels een witte pijl. Klik daarop om het overzicht van alle apps te openen.
Onder het kopje ‘Systeem’ vindt u Windows Defender. Klik op Windows Defender.

Suc6

rubyn
door rubyn - Apr 1, 2014 om 18:24
146 Antwoorden / 18 Vragen

Tip, gebruik een andere virusscanner/antimalware dan Windows Defender, deze is door meerdere computermagazines getest en werkt niet goed genoeg als volwaardige beveiliging. Trouwens altijd even MBAM downloaden.

forever-nl
door forever-nl - Apr 1, 2014 om 18:51
400 Antwoorden / 11 Vragen

Inderdaad scoort Windows Defender niet het best in de tests. Het kan verstandig zijn om een extra pakket te gebruiken zoals AVG of Avast. Helaas doet men er vaak wel alles aan om u vanuit de gratis versie over te laten stappen op een betaalde versie. Te beginnen bij de download van het programma. Bij AVG moet je dan kiezen tussen een "gratis download" en een "gratis proefversie".

f.weele
door f.weele - Apr 2, 2014 om 06:36
1085 Antwoorden / 27 Vragen

Je kunt ook 360 safe van Qihoo installeren. Momenteel de beste uit de test van gratis virusscanners. Deze is wel in het engels, maar geen irritante pop-ups of reclame.
klik hier
m.vr.gr.

ru
door rustroest - Apr 2, 2014 om 08:24
2 Antwoorden / 0 Vragen

Mogelijk gebruikt u als beveiliging het gratis Microsoft Security Essentials. Dat staat de combinatie met de Windows Defender niet toe en deze kan dus niet worden geactiveerd.