empee
door empee May 28, 2013 om 21:21
Computers & telefonie

Bladwijzers iPad

Ik heb altijd bladwijzers op mijn iPad kunnen maken. Nu zijn ze allemaal weg, erger nog: ik kan ze niet meer opnieuw toevoegen, ook niet als ik op bewaar heb geklikt.
Wat kan er aan de hand zijn?

9677 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

franskerkhoff
door franskerkhoff - May 29, 2013 om 11:36
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Goeie morgen. Als je gebruik maakt van Safari moet je de iPad even opnieuw synchroniseren in iTunes en daarbij bij Overig: "Safari bladwijzers synchroniseren" aanvinken. Dan zou het goed moeten komen.

empee
door empee - May 29, 2013 om 12:20
179 Antwoorden / 140 Vragen
0

[quote=franskerkhoff schreef op woensdag 29 mei 2013, 11:36]Goeie morgen. Als je gebruik maakt van Safari moet je de iPad even opnieuw synchroniseren in iTunes en daarbij bij Overig: "Safari bladwijzers synchroniseren" aanvinken. Dan zou het goed moeten komen.

empee
door empee - May 29, 2013 om 12:22
179 Antwoorden / 140 Vragen
0

[quote=franskerkhoff schreef op woensdag 29 mei 2013, 11:36]Goeie morgen. Als je gebruik maakt van Safari moet je de iPad even opnieuw synchroniseren in iTunes en daarbij bij Overig: "Safari bladwijzers synchroniseren" aanvinken. Dan zou het goed moeten komen.
Ik gebruik inderdaad Safari, maar bij iTunes zie ik niets staan van opnieuw synchroniseren. Hoe gaat dat dan?

bb
door bbert - May 29, 2013 om 14:02
12 Antwoorden / 1 Vragen
0

Wat ook nog wel eens helpt is de iPad geheel uitschakelen en daarna weer opstarten.
Dat doe je met de uitknop aan de zijkant. Even vasthouden, dan vraagt de iPad of je wilt uitschakelen.
Met de zelfde knop weer aan zetten.

gsm
door gsm - May 29, 2013 om 14:04
5940 Antwoorden / 47 Vragen
0

Safari op de iPad is onlangs enigszins gewijzigd of "verbeterd" ;-)

Nieuw is een balk onderaan in het bladwijzervenstertje, met drie keuzes, voor Bladwijzers (boek), Geschiedenis (klok) en Leeslijst (bril).

Open Safari en open de Bladwijzers via het boek-symbool bovenaan in de safaribalk.
Kies in het venster van de Bladwijzers links onderaan eveneens het boek.

De bewaarde bladwijzers zouden daar allemaal moeten staan.

la
door lammens - May 29, 2013 om 22:00
12 Antwoorden / 1 Vragen
0

IPad aansluiten op uw Pc of Laptop. iTunes starten en vervolgens iPad synchroniseren. Wat ook nog wel eens wil helpen om de instellingen van de iPad opnieuw in te stellen. (Ga naar Algemeen, en vervolgens onderaan stel opnieuw in en vervolgens hertel alle instellingen.)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer

El
Eline72 - Sep 27, 2024 om 10:37
Winkels & webshops

Webshop Salura

Hallo ik heb 6 september een spiegel besteld bij website Salura maar heb deze nooit ontvangen.  de site is nu ook niet meer bereikbaar. Ik had een track and tracé ontvangen en daar stond in dat de spiegel verzonden was vanuit China en in Nederland was aangekomen maar even later deed de track and trace het niet meer. Dit bedrijf zou in Amsterdam zitten en had alleen een website heb verschillende ... Lees meer

A.
A. Maas - Aug 30, 2024 om 14:44
Geldzaken & recht

Wie is ook opgelicht door scooterrijbewijs.nl? Bedrijf reageert niet...

Mijn zoon wilde binnen enkele weken zijn scooter rijbewijs halen. Deed navraag bij het bedrijf over de beloftes op de site. Na aanmelding bleek dat er maanden tussen theorie en praktijk examen gaan zitten. Hij zou moeten bijbetalen, maar dan nog lukt het niet binnen zijn planning. Hij vroeg hen alles te annuleren en zijn geld terug te storten. De servicedesk medewerker gaf echter geen antwoord op ... Lees meer