sh
door shortymusic Feb 19, 2007 om 14:33
Computers & telefonie

Bureauladers+wisselbare accus,zijn te weing of zelfs niet te krijgen meer??

de vorige nec imode,die suk ging,van wegen de accus,wou ik eerst de nieuwe nec nemen,tot dat ik vroeg waarom dit nieuwe toestel geen spparte accuus meer heeft,het toestel was net 2jaar oud,ik hem nueen samsung650 imode,een extra accu is wel te verkrijgen,maar,weer de batterij oplader word er niet voor gemaakt,om accu's appart op te laten,nu moet je iedere keer de telefoon aan de stroom legge,zoals je een hond aan de ketiing ligt ,en drie uu wachten ,voor de telefoon weer is opgeladen??

met de nec 341 had deze mogelijk heid wel,ook,vind ik dat de telefoongeheugen op eenkaart,te weinig is,een nieuw toesteel,kan men minimaal 200 nummers plaatsen,en de rest moetje op nieuw om de 2 jaar opnieuw instellen,dit is irritant,zelfs is het zo,dat je de instelling van een nieuw toestel weer moet leren,om er mee om te gaan,nu,als je op de helft bent moet men weer 3 uur wachten om verder te gaan,maar in de winkel word ge gezegd de standby,is ruim 240 minuten,ik vid dit te weinig,als jullie dit ook van andere mensen deze vraag ook hebben gehad,dan graag stel ik voor een accutest test voor de gsms????

300 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Feb 19, 2007 om 14:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

nokia oplaad tijd 20 minuten standby 7 dagen.

ve
door verwijderd - Feb 19, 2007 om 14:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

wat is nou precies de vraag?

ve
door verwijderd - Feb 19, 2007 om 14:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens mij is de vraag  in de winkel wordt gezegd dat de standbytijd van de nec 341 240 minuten is en de vragensteller vind dat teweinig dus vraagt vinden jullie dat ook?

Ik denk dat hij/zij een toestel heeft gekocht maar er niet mee overweg kan.