li
door lisettes Aug 27, 2009 om 16:34
Computers & telefonie

Canal Digitaal:geen NED 1-2-3, wel BVN......

Na 2 jaar plezier op de camping met Canal Digitaal,(geen betaalpakket.)gekeken naar de NED 1-2-3 zenders en BVN. 2 maanden geleden opeens geen NED meer, wel BVN, goede ontvangst. Dus (zoals vaker gebeurd) via internet gereactiveerd, niet gelukt, nog verschillende malen, heb nu alleen BVN en nog talloze FTA zenders. Ons abo wordt elke maand automatisch verlengd, heb ik gecontroleerd.

Mijn dealer zegt dat onze installatie met een VisionNet FCIS-7000, prima blijft passen in het CD smartcard systeem.Ik heb overigens nog geen nieuwe kaart ontvangen.

Ik heb een email gestuurd met dit verhaal aan CD, maar op een reaktie/ antwoord moet ik vast nog even wachten.

Daarom mijn vraag, heeft iemand een tip voor mij?Ik heb al op diverse plaatsen zitten zoeken, maar ik vind de oplossing niet.

Met vriendelijke groeten Lisette.

4791 6 Rapporteer

pe
door pepie29 - Aug 27, 2009 om 16:52
16 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Lissette,

Dit is een bekend probleem; wat je kunt proberen is de stekker er uit trekken, een half uur wachten en dan op nieuw het stroom er op en via de website je smartcard activeren, je tv aan laten staan op sbs6, als het goed is heb je dan binnen een uur beeld.

Lukt dat niet dan kun je het beste de helpdesk van canaaldigitaal bellen, ze reageren namelijk niet op e-mail alleen op hun betaalde 0900 nummer.

Het nummer is 0900 - 9323, en kost € 0,15 per minuut.

Met vriendelijke groet

Petra

dodge
door dodge - Aug 27, 2009 om 17:02
96 Antwoorden / 28 Vragen

online heractiveren al geprobeerd?
http://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/smartcard/smartcard-heractiveren.aspx
Kost niets en heeft bij mij bij identieke storing al 2x het probleem opgelost

li
door lisettes - Aug 27, 2009 om 17:23
4 Antwoorden / 11 Vragen

Hoi Petra, ik heb dat ook al geprobeerd, maar omdat ik geen betalende abonnee, maar een FTA gebruiker ben, mag ik alleen met hen bellen via een telnr. dat 1,30p.m. kost! En ik lees overal dat ze je lang aan de lijn houden, reken je prijs maar uit.....!Vandaar dat ik het eerst via 't internet probeer, dat lukte tot nu toe altijd.

li
door lisettes - Aug 27, 2009 om 17:24
4 Antwoorden / 11 Vragen

Hallo Dodge, heb ik al geprobeerd, is nog niet gelukt.

pe
door pepie29 - Aug 27, 2009 om 18:10
16 Antwoorden / 1 Vragen

Hoi Lisette, de kosten zijn € 1,30 per gesprek dus dat is iets minder erg als € 1.30 per minuut

Heeft u gekozen voor een 'gratis' abonnement met uitsluitend ontvangst van Nederland 1, 2, 3 en de vrij te ontvangen tv- en radiozenders?
Dan kunt u gebruikmaken van het nummer: 0900 - 9325 (€ 1,30 per gesprek, ongeacht de duur van het gesprek).

met vriendelijke groet

Petra

li
door lisettes - Aug 28, 2009 om 13:07
4 Antwoorden / 11 Vragen

Hoi Petra, je hebt helemaal gelijk, da's toch een ander verhaal, dank je.Groetejs van  Lisette