Canal Digitaal:geen NED 1-2-3, wel BVN......
Na 2 jaar plezier op de camping met Canal Digitaal,(geen betaalpakket.)gekeken naar de NED 1-2-3 zenders en BVN. 2 maanden geleden opeens geen NED meer, wel BVN, goede ontvangst. Dus (zoals vaker gebeurd) via internet gereactiveerd, niet gelukt, nog verschillende malen, heb nu alleen BVN en nog talloze FTA zenders. Ons abo wordt elke maand automatisch verlengd, heb ik gecontroleerd.
Mijn dealer zegt dat onze installatie met een VisionNet FCIS-7000, prima blijft passen in het CD smartcard systeem.Ik heb overigens nog geen nieuwe kaart ontvangen.
Ik heb een email gestuurd met dit verhaal aan CD, maar op een reaktie/ antwoord moet ik vast nog even wachten.
Daarom mijn vraag, heeft iemand een tip voor mij?Ik heb al op diverse plaatsen zitten zoeken, maar ik vind de oplossing niet.
Met vriendelijke groeten Lisette.
Hallo Lissette,
Dit is een bekend probleem; wat je kunt proberen is de stekker er uit trekken, een half uur wachten en dan op nieuw het stroom er op en via de website je smartcard activeren, je tv aan laten staan op sbs6, als het goed is heb je dan binnen een uur beeld.
Lukt dat niet dan kun je het beste de helpdesk van canaaldigitaal bellen, ze reageren namelijk niet op e-mail alleen op hun betaalde 0900 nummer.
Het nummer is 0900 - 9323, en kost € 0,15 per minuut.
Met vriendelijke groet
Petra
online heractiveren al geprobeerd?
http://www.canaldigitaal.nl/klantenservice/smartcard/smartcard-heractiveren.aspx
Kost niets en heeft bij mij bij identieke storing al 2x het probleem opgelost
Hoi Petra, ik heb dat ook al geprobeerd, maar omdat ik geen betalende abonnee, maar een FTA gebruiker ben, mag ik alleen met hen bellen via een telnr. dat 1,30p.m. kost! En ik lees overal dat ze je lang aan de lijn houden, reken je prijs maar uit.....!Vandaar dat ik het eerst via 't internet probeer, dat lukte tot nu toe altijd.
Hoi Lisette, de kosten zijn € 1,30 per gesprek dus dat is iets minder erg als € 1.30 per minuut
Heeft u gekozen voor een 'gratis' abonnement met uitsluitend ontvangst van Nederland 1, 2, 3 en de vrij te ontvangen tv- en radiozenders?
Dan kunt u gebruikmaken van het nummer: 0900 - 9325 (€ 1,30 per gesprek, ongeacht de duur van het gesprek).
met vriendelijke groet
Petra
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Valante produkt retourneren
Wat kun je doen als je een produkt retour hebt gestuurd aan Valante en ze weigeren je het geld terug te betalen. Ik heb bewijs van retourzending. Ze reageren niet op mail en pakken al helemaal geen telefoon op. Ook een incasso bureau krijgt geen contact met ze. Hoe krijg ik nu mijn geld terug? Gaat toch nog wel om € 129.95.
website is valante.nl en is gevestigd in Almere.
Lees meer
Ervaringen met het NRBI
Wij hebben onlangs een bindend adviestraject en deskundigenonderzoek laten uitvoeren via het NRBI (Nederlands Register Bouwinspecteurs) in het kader van de verduurzaming van onze woning. Helaas zijn we tijdens dit proces tegen een aantal problemen aangelopen, waarover we graag jullie ervaringen willen horen. Het bindend advies dat we ontvingen was naar onze mening onvolledig, vooral bij belangr ... Lees meer
Waarom is groeps ticket ns duurder dan dagretour
Waarom heeft de ns zoiets als groepsticked daluren bedacht, is meer dan 2x zo duur dan gewoon kaartje.
Mijn vraag is, wat is nu de goedkoopste optie om van Wijchen naar Den Bosch te reizen?
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer