CANAL+ incasseert automatisch..........een extra kaart !!
Sinds ik Canal+ , in verband met de absurde kosten van maandafrekening( 1,95€ bij een abonnement van 6,95) automatisch liet incasseren, brachten ze vanaf dat moment ineens een mij onbekend abonnementsnummer in rekenuing tbv 55,90 en daarna telkens wisselende bedragen.
Schrijven helpt niet, bellen op betaalnummers kan ik niet ( en waarom zou ik moeten betalen voor andermans fouten ??) en het Incassobureau TRANSFAIR INNING reageert ook al niet !!
Maar wel schrijven ze maandelijks geld onterecht af ( dat ik weer laat terugboeken overigens)
Wie heeft soortegelijke ervaring
Inmiddels heb ik hier zeeën van tijd , in zitten, postzegels aangetekende schrijven, internationale telefoonkosten etc ,
Wie heeft soortgelijke ervaringen ?? En wat kun je er aan doen om ze te stoppen ??
Als rechtenstudent irriteer ik me mateloos aan bedrijven die misbruik maken van de moeite die het de consument kost om dingen te regelen, daarom een leuke tip als aanvulling op de vorige:
Als zij onterecht geld afschrijven simpelweg een aangetekende brief sturen (adres heeft u blijkbaar) met een soort van laatste waarschuwing: als ze dat nog een keer doen, dan gaat u het niet meer via uw bank terug boeken, maar dan gaat u het terug VORDEREN, inclusief wettelijke rente (waar u trouwens nu al recht op heeft over alle verkeerd geincasseerde bedragen). Geloof me, dat kan lekker oplopen en ik heb al meerdere bedrijven meegmaakt die hierdoor ineens heel snel worden!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is
Hallo,
Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?
Wij vinden d
...
Lees meer
Factuur onterecht ontvangen
Krijg na opzegging van ziggo abbo. nog een rekening van €78,- kosten booster. Terwijl ik deze terug heb gestuurd incl. router in toegestuurde ziggo doos. Tevens dreiging met incasso,omdat ik natuurlijk niet heb betaald. Ziggo div. keren gemaild hierover maar geen reactie?
Verzendgegevens post nl aanwezig
Graag Uw reactie hierover.
m.vr.gr. John Q.
Factuur onterecht ontvangen
Situatie:
- onlangs is er lekkage geweest op de 2e verdieping en is er een bedrijf gebeld, deze zouden langskomen en kijken of het ook hersteld kan worden (kapotte dakpan?).
- het bedrijf is geweest maar ze hebben de dakpan niet rechtgelegd, ze zijn met ladder niet verder gekomen dan de dakgoot aangezien ze het een te stijl dak vonden
- er blijkt meer aan de hand te zijn dan allee
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer