2010Flynn
door 2010Flynn Mar 26, 2012 om 20:51
Computers & telefonie

Cd muziek over zetten op usb memory stick

ik heb een cd gebrand nu wil ik deze muziek van mijn gebrande cd op een usb memory stick kopieren.
Zodat ik hem ook in mijn autoradio kan afspelen die beschikt een USB aansluiting
Ik beschik op mijn laptop windows media player.
Graag stap voor stap dan kan ik het later als ik het goed snap uit printen.
Heel hartelijke dank

49171 5 Rapporteer

lekkerisdat
door lekkerisdat - Mar 26, 2012 om 20:59
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Je kunt CD's rippen met WMP, deze MP3 bestanden plaats je op de USB stik.

Wat is de bron geweest van de CD die je gebrand hebt?
Welke audio formaten speelt je radio (zie handleiding)?

abarth
door abarth - Mar 26, 2012 om 21:00
845 Antwoorden / 19 Vragen

Stop de usb stick in vrije usbpoort
Stop de CD in de CD romspeler van uw computer.
Ga via explorer (win knop +E) of via mijn computer naar de CDRom schijf (meestal de D of E schijf)
klik op openen/verkennen.
Je ziet nu alle muziekbestanden staan
druk de control (CTRL) toets en letter A in
Daarna met je rechtermuisknop klikken en kiezen voor kopieren naar
Klik daarna naar de usb stick (meestal mijn computer, verwisselbare schijf USB stick)
En klik daar in op CTRL en letter V of rechtsklikken en 'plakken'
Daarna kopieert de computer alles zelf.
Als de commputer klaar (alles staat in het goede mapje) is kunt u de schijf en cd verwijderen

diumenge
door diumenge - Mar 26, 2012 om 21:33
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dat gaat echt niet werken met een audio CD op die manier, dat werkt alleen als op de CD mp3 bestanden staan (dat het feitelijk een data CD is).

2010Flynn
door 2010Flynn - Mar 26, 2012 om 21:53
9 Antwoorden / 18 Vragen

bedankt voor jullie snelle hulp

ltmvz
door ltmvz - Mar 26, 2012 om 21:54
949 Antwoorden / 18 Vragen

Volgens mij worden het juist mp3-bestanden nadat het rippen heeft plaats gevonden.