AmyLente
door AmyLente Sep 17, 2008 om 11:48
Computers & telefonie

Censis/Sensic

Goedemorgen, vanochtend werd ik tel. benaderd door een medewerkster van "Sensis" of "Censis" met de vraag of ik interesse had in een uitvaartverzekering, toen ik daar niet verder op wilde ingaan werd mij nog medegedeeld dat ik mij via een site van S/C kon afmelden ! Deze site is, met welke spelling dan ook NIET te vinden op internet ! Heeft u hier een ervaring mee?

523 2 Rapporteer

stacey
door stacey - Sep 17, 2008 om 12:06
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Lees even meer bij onderstaande link over zelfde telefoontje:

Consumenten Vraag / Vara Kassa-online

Succes,

AmyLente
door AmyLente - Sep 17, 2008 om 12:08
5 Antwoorden / 4 Vragen

Goede morgen, da

Goede morgen, dank u voor uw reactie, zojuist ontving het volgende mailtje :

Geachte mevrouw Michielen, U zult niet meer door ons telefonisch benaderd worden en wij zullen uw gegevens uit onze bedrijfsbestanden verwijderen. Met vriendelijke groet,

Sentif
Klantenservice