ra
door raw Apr 8, 2015 om 17:44
Computers & telefonie

Compton's Encyclopedia 1997

Ben aan mij laatste installatie van software van mijn oude computer toe: de Compton's Encyclopedia 1997.
Na installatie in Windows XP Prof. start het wel op, echter ik krijg geen zoektekst op het scherm (wel de zoek-items).
Voor de rest zoals video, audio, pictures etc. draait het prima. Is het misschien een 'Font probleem'?
Heeft het misschien te maken met de registratie?
(Prog. vraagt om te registreren)
Heeft iemand een oplossing?

raw

694 4 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Apr 8, 2015 om 18:25
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Hoe is het afgelopen met de problemen met Star Trek? U heeft niet meer gereageerd op de gegeven tips.
Misschien de daar gegeven tip van @diumenge ook met dit oude programma proberen?
klik hier.

crewmember
door crewmember - Apr 9, 2015 om 11:41
1040 Antwoorden / 0 Vragen

Wat moet je met al die oude troep, mag ik vragen?

Cookies
door Cookies - Apr 9, 2015 om 11:57
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=crewmember schreef op donderdag 9 apr 2015, 11:41]Wat moet je met al die oude troep, mag ik vragen?

Dat vraag ik me ook af.

edrick3
door edrick3 - Apr 9, 2015 om 12:03
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Nostalgie?