pa
door paucees Aug 28, 2009 om 12:48
Computers & telefonie

Computer terug zetten naar eerdere datum

Ik wil mijn computer terug zetten naar een eerdre datum. Ik weet niet meer hoe dat in zijn werk gaat. Kan iemand mij daar aan helpen?

3805 11 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Aug 28, 2009 om 13:21
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag paucees, je vermeldt bij je vraag niet of je xp of vista op de pc hebt. Via onderstaande link valt voor beide te lezen hoe je met systeemherstel terug kunt naar een eerdere datum.

vr.gr.

pa
door paucees - Aug 28, 2009 om 13:23
23 Antwoorden / 12 Vragen

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb XP op mijn computer.Ik heb het geprobeert met de opgegeven link, maar het is niet gelukt.

pino123
door pino123 - Aug 28, 2009 om 13:41
2770 Antwoorden / 14 Vragen

http://www.multidesk.be/artikels/artikel/188/Hoe-voer-ik-systeemherstel-uit.html

http://www.leerwiki.nl/Hoe_doe_ik_een_systeem_herstel_in_Windows_Xp

Hierbij twee linkjes hoe je dit onder xp kan regelen

succes

edrick3
door edrick3 - Aug 28, 2009 om 15:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo,

Systeemherstel is niet zo moeilijk en kun je altijd weer terugdraaien  Klik op Start > Alle programma's > Bureau-accessoires > Systeemwerkset > systeemherstel.  Volg de aanwijzingen . Kies een vetgedrukte datum vóór het moment dat het mis ging.

Suc6

aurora1
door aurora1 - Aug 28, 2009 om 15:55
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Begrijp je niet hoe het moet of is je poging niet gelukt? Werkt systeemherstel niet?

pa
door paucees - Aug 28, 2009 om 16:27
23 Antwoorden / 12 Vragen

Ik heb systeemherstel uit gevoerd, maar mijn probleem met mijn draadloze internet verbinding is daar niet mee op gelost.

bedankt voor de reactie

aurora1
door aurora1 - Aug 28, 2009 om 16:54
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Misschien kun je het probleem met je draadloze verbinding uiteenzetten als nieuwe vraag en erbij vermelden dat systeemherstel geen soelaas bood?

vr.gr.

birdies
door birdies - Aug 28, 2009 om 17:00
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Hoezo als nieuwe vraag? N.m.m. nergens voor nodig.

jcjoppe
door jcjoppe - Aug 28, 2009 om 17:58
279 Antwoorden / 59 Vragen

als ik het allemaal zo lees ligt het aan je draadloze modem. zet je modem ongeveer 30 seconden uit en opnieuw aan het herstart zich en je kan vaak opnieuw installeren

pa
door paucees - Aug 29, 2009 om 15:02
23 Antwoorden / 12 Vragen

Als ik via de Mail&Internet Assistent van KPN probeer mijn draadloze internet verbinding te herstellen geeft hij aan: "Dat de netwerkadapter ASUS 802.11g problemen heeft met de vastgesteldedraadloze netwerk". Als ik dan mijn SSID en WPA-PSK sleutel invoer geeft hij aan dat het is mislukt. De draadloze verbinding is van het ene moment op het andere moment verbroken. Daarom heb ik mijn computer een week terug gezet in de hoop dat het probleem op gelost zou zijn. Maar helaas is dat niet gelukt.

pa
door paucees - Aug 29, 2009 om 15:03
23 Antwoorden / 12 Vragen

Ook de modem 30 sec. uitzetten geeft geen resultaat