ev
door evert zuidema Jul 17, 2012 om 14:53
Computers & telefonie

Contract T-mobiel

ben van T-mobiel over gestapt naar een ander provider wegens slecht ontvangst dit trouwen op advies van T-mobiel zelf maar nu kan ik naar mijn tegoed die ik had opgebouwd fluiten had namelijk een flex 20 abonnement en dit tegoed was in de jaren opgelopen tot ruim € 140,- zijn er mensen die dit ook hebben mee gemaakt en zo ja wat kan je er doen

615 9 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Jul 17, 2012 om 14:57
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Daar kunt u niets aan doen.

edrick3
door edrick3 - Jul 17, 2012 om 14:57
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo evert zuidema,

.....wat kan je er doen .....

Helaas, niets.

Met vr.gr.

mi
door miepje58 - Jul 17, 2012 om 14:57
208 Antwoorden / 6 Vragen

Dit is al vraag 100.000 over dit onderwerp. Nee, het is niet fijn en nee, je kan er niks aan doen. Het staat in je contract.

sw
door swat1500 - Jul 17, 2012 om 16:44
3799 Antwoorden / 0 Vragen

Tja, providers zijn geen banken. In de voorwaarden staat wat er met uw tegoed gebeurt als uw contract eindigt.

getty
door getty - Jul 17, 2012 om 17:51
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Vooraf beter de voorwaarden bekijken....

ev
door evert zuidema - Jul 17, 2012 om 19:40
2 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=swat1500 schreef op dinsdag 17 jul 2012, 16:44]Tja, providers zijn geen banken. In de voorwaarden staat wat er met uw tegoed gebeurt als uw contract eindigt.
naar veel bellen met t-mobiel heb ik toch de helft van mijn tegoed terug gekregen
dus het kan blijkbaar toch wel vindt ik dan toch wel weer netjes van t-mobiel

ev
door evert zuidema - Jul 17, 2012 om 19:42
2 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=getty schreef op dinsdag 17 jul 2012, 17:51]Vooraf beter de voorwaarden bekijken.... naar een paar telefoontjes met t-mobiel heb ik toch de helft van mijn tegoed terug gekregen dus het kan op een of ander manier toch

edrick3
door edrick3 - Jul 17, 2012 om 20:34
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@evert zuidema,

Dat is aardig van T-Mobile.
Zeker een vorm van coulance, omdat je een slechte ontvangst had en dáárom - mede op advies van T-Mobile zelf - overgestapt bent.

Beter iets dan niets.

Met vr.gr.

preston
door preston - Jul 18, 2012 om 23:42
62 Antwoorden / 0 Vragen

Er zijn wel mogelijkheden om een groot deel van je tegoed terug te krijgen via online sites:

Mijn broer heeft het ook een keer gedaan maar nu met vakantie en ik heb geen idee of hij bovenstaande site heeft gebruikt.

Als je zit met beltegoed dan eens goed zoeken op Google.