vi
door vinnius Nov 12, 2005 om 12:24
Computers & telefonie

Contractverlenging

Mijn vraag: Is een wijziging van algemene voorwaarden van kracht die niet persoonlijk is geadresseerd (bijv. via email of brief), maar aleen via een website en nieuwsbrief is bekendgemaakt. En dat terwijl ik eerst wel een persoonlijke bevestiging heb ontvangen dat ik kon opzeggen met een maand opzegtermijn.

Bij deze een reactie op uw klacht zoals ontvangen op 8-11-2006. reactie van HCCNET op mijn brief dd. 23-1-2004)

U geeft in u brief aan dat u op 23-1-2004 is medegedeeld dat u kon opzeggen met een maand opzegtermijn.
Dat was destijds correct. In de volgende zin geeft u aan dat deze mededeling nooit is heroepen. Dat is onjuist.
In oktober 2004 is aan al onze klanten gemeld via website en nieuwsbrief dat er een verandering in de opzegtermijn
was aangebracht. Conform de algemene voorwaarden kon u toen per direct opzeggen tot 30 dagen na de aankondiging.
In dit geval tot 1 november 2004.

Derhalve zullen wij u klacht niet honoreren en zullen wij u aan u contract houden.

345 1 Rapporteer

dirck
door dirck - Nov 12, 2005 om 12:49
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Ze zeggen dus, "wij zullen u aan uw contract houden"

En volgens mij staat er dus in uw contract dat u kunt opzeggen met een maand opzegtermijn.

Als de algemene voorwaarden worden veranderd, dan hadden ze u een brief
moeten sturen net zoals dat bijvoorbeeld gebeurt met de autoverzekering.

Niet iedereen kijkt tenslotte elke maand op de website van zijn/haar provider of krijgt de nieuwsbrief.