he
door henry@1 Mar 1, 2013 om 15:11
Computers & telefonie

D E P instelling op laptop

Sinds enkele weken kan ik geen bijlage meer bij de (windows mail) versturen , telkens als de mail klaar is en je er een bijlage bijvoegd start het mail programma opnieuw op en kun je opnieuw beginnen , zonder bijlage werkt het programma normaal , hij geeft aan dat de DEP instelling niet goed is maar voor mij als leek kan ik er niks mee (72 jaar) ik ben lid van Studend aan Huis en deze hebben het ook geprobeerd maar ook deze ICT student kreeg het niet voor elkaar , gaarne jullie deskundig advies !! Het te versturen mail is niet groter dan 4mb .
Hay

523 2 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Mar 1, 2013 om 16:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo henry@1,

Schakel de DEP-instellingen voor je mailprogramma eens uit.
Hier kun je lezen hoe dat moet.

Maar het lijkt me makkelijker voor je om (eerst) eens systeemherstel te proberen met een datum toen alles nog wel goed werkte.

(Heeft die student dat niet gedaan?)

Suc6

aurora1
door aurora1 - Mar 1, 2013 om 22:35
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag henry@1,

Gokjes: Je zou eens foutcontrole met repair kunnen proberen, of kijken of je een vorige/eerdere versie van WLM kunt terug zetten. Uitgaande van W7 (en dus Windows Live Mail van Windows Essentials), moet je voor het eerste via Start naar Computer, dan rechts/dubbelklikken op Windows (C): Eigenschappen aanklikken in het nieuw geopende venstertje, en in het volgende venstertje Extra aanklikken en dan foutcontrole aanklikken. De foutcontrole kan wel even duren, niet onderbreken. Het kan zijn dat je de pc eerst moet uitzetten voordat na opnieuw opstarten de foutcontrole gaat werken. Levert dat niet het gewenste resultaat op probeer dan eens een vorige versie van WLM terug te zetten. Via Start naar alle programma's en Windows Live aanklikken dan verschijnt ook Windows Live Mail, daarop rechts/dubbel klikken, dan Eigenschappen aanklikken en in het venstertje dat dan opent Vorige versies aanklikken.
Misschien werkt een van bovenstaande mogelijkheden?

vr.gr.