kr
door krebbers Mar 8, 2004 om 22:53
Computers & telefonie

De pagina kan niet worden weergegeven

Heb een probleem met mijn computer windows XP. Alles doet hij [internetten en e-mailen] alleen als ik wil internetbankieren en ik moet inloggen dan krijg ik de tekst "pagina kan niet worden weergegeven" Ook msn doet het niet. Wat zou er aan de hand kunnen zijn?

1566 7 Rapporteer

tigertje
door tigertje - Apr 16, 2004 om 12:59
402 Antwoorden / 0 Vragen

Mogelijk een javascript probleem als het om internetbankieren gaat. Welke bank gaat het om? De Postbank heeft sowieso problemen op dit moment, daarvan kan de oorzaak buiten u om liggen. Kon u eerder wel internet bankieren? Welke foutmelding geeft MSN precies? Wat zeker raadzaam is om uw computer eens te scannen met Spybot en/of Ad-aware. Beiden te vinden bij www.majorgeeks.com onder het kopje Spyware Tools.

ti
door tip - Apr 16, 2004 om 12:59
12 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien heb je een popupkiller geinstalleerd,zoja deze dan eerst uitschakelen. omdat enkele sites deze als popup zien en deze dan niet weergeven

ma
door maupie1 - Apr 16, 2004 om 12:59
17 Antwoorden / 0 Vragen

Lijkt er op dat je een probleem met de https sites hebt. Dit kan talloze oorzaken hebben. Enkele zijn al genoemd. Pop Up Killer en Spyware. De belangrijksten staan er echter niet tussen. Vaak wordt dit probleem veroorzaakt door de router. Heb je die toevallig? zo ja welke? bij veel fabrikanten van de routers is wel een een Q&A beschikbaar waar het probleem met de https (ook wel ssl sites genoemd)site staan beschreven. Ook oplossing met betrekking tot dit probleem staan hier vaak beschreven. Een tweede oorzaak kan je provider zijn. Bekend is dat momenteel Wanadoo Casema problemen heeft met de https sites, vooral het feit dat ook MSN het ook bij jou niet doet, doet mij vermoeden dat het probleem niet bij de site van de genoemde bank zit. Kijk anders eens bij de Q&A van de bank. er staat vast wel een optie tussen van Pagina kan niet worden weergegeven.

Onderstaand stappenplan vond ik op de site van de Postbank. wellicht dat je deze zou kunnen uitvoeren...

Succes

http://www.postbank.nl/ing/pp/page/article/detail/0,2842,1859_398609_7038115,00.html?linktype=int

kr
door krebbers - Apr 16, 2004 om 12:59
2 Antwoorden / 2 Vragen

Hallo Maupie 1
Bedankt voor je antwoord, al snap ik er niks van. Ben een analfabeet wat computers betreft. kan surfen en e-mailen en dan houd het wel zo'n beetje op. Heb de helpdesk van het Net al gebeld, 32 minuten en nog steeds deed hij het niet, de bank gebeld die zijn ook een tijdje met me bezig geweest, ik moest window's XP eraf halen en opnieuw instaleren, nog steeds doet hij het niet. Volgens micro-soft [ok gebeld] ligt het aan de beveiliging, heb ze vertelt dat ik een foutcodenummer: ox800B0004 krijg. Ze kunnen alleen maar helpen als ik een creditcardnummer geef, en die heb ik niet. Kan jij me helpen? Mag [kan] ik je bellen? Zodat je me vertelt wat ik moet doen. Bijvoorbaat alvast bedankt. Marianne Krebbers [Vrouw van Cor]

ma
door maupie1 - Apr 16, 2004 om 12:59
17 Antwoorden / 0 Vragen

dit probleem heeft te maken met de digitale handtekening van windows xp. op de onderstaande site kun je hier info over vinden.

http://support.microsoft.com/?kbid=813442

Ik dat het probleem wel is op te lossen.
Ik zal er morgen even naar kijken.. ik moet nu gaan slapen.. moet morgen weer vroeg op.

kr
door krebbers - Apr 16, 2004 om 12:59
2 Antwoorden / 2 Vragen

Geachte Maupi 1
Heel heel erg bedankt, door jou [U] doet msn en internetbankieren het weer. het was inderdaad dat zinnetje intypen van microsoft [ heb het meteen in favorieten gezet]. Mocht ik ooit nog eens problemen hebben, vraag ik meteen naar jou. Nogmaals BEDANKT!!!!!
Marianne Krebbers

ma
door maupie1 - Apr 16, 2004 om 12:59
17 Antwoorden / 0 Vragen

ik ben blij dat ik heb kunnen helpen om het probleem op te lossen. schroom niet te vragen mocht je nog eens een probleem hebben met de pc... Groet Maupie.