henkrut
door henkrut Jan 8, 2013 om 17:26
Computers & telefonie

Diefstal T-Mobile

Mijn schoonouders van 85 zijn hun beltegoed van 30 euro kwijt omdat het nummer en beltegoed na 6 maanden buiten gebruik vervalt.
Zij zijn bij Orange begonnen en toen is dit overgegaan naar T-Mobile en wisten niet dat de voorwaarden zijn aangepast.
Klantenservice wil geen coulance toepassen want dat kan niet zeggen zij, nou kan niet bestaat niet ze willen het niet.
Ik vind dit pure diefstal!!

979 11 Rapporteer

bo
door boris47 - Jan 10, 2013 om 09:32
27 Antwoorden / 1 Vragen

Een vergelijkbare situatie is mij pas ook overkomen bij Kruidvat, waar ook niemand mee wilde werken. Ik heb toen klantenservice gevraagd naar een mailadres van een leidinggevende. Een week na mijn boze mail was de zaak opgelost en mijn tegoed weer bij geschreven. Weet uiteraard niet of dit ook werkt bij T-mobile, maar het lijkt mij de moeite van het proberen waard.
Herman

alexishoop
door alexishoop - Jan 10, 2013 om 15:43
562 Antwoorden / 6 Vragen

niet alleen beltegoed is weg maar ook het nummer waarschijnlijk. ik koop daarom al jaren geen prepaid meer, bij telfort heb je een 0 euro abo en zit je 2 jaar lang goed en kun je ingeval van overlijden opzeggen en zo zijn er nog wel aanraders.

ik ben het met je eens dat er misbruik wordt gemaakt, 6 maanden is zeker te te kort, helemaal als het verloopt, soms krijg je nog een paar maanden om het op te waarderen, maar waarom zou je, het is een maatregel die bedoelt is om ongebruikte nummers weer terug te krijgen, maar het is een melkkoe geworden nare bijsmaken. providers hebben kennelijk geen zin meer in goedkope klanten die niets doen met hun mobiel, maar willen daar niet eerlijk in zijn, het heeft soms ook nare gevolgen voor internetbankieren of zelfs digid, dus koop NOOIT een prepaid daarvoor.

dirck
door dirck - Jan 11, 2013 om 12:55
3201 Antwoorden / 3 Vragen

@alexishoop,

Dat is wel een beetje kort door de bocht niet?

Het beltegoed van T-Mobile is onbeperkt geldig, mits je je telefoon tenminste 1 keer per half jaar even gebruikt (bellen of sms'en). Dit kost je hooguit zo'n 20 centjes.

Daarnaast krijg je ook altijd een sms'je voordat het half jaar om is dat je even gebruik van je telefoon moet maken, daar anders het beltegoed en eventueel het nummer verdwijnt.

En mocht je je mobiel nooit gebruiken, zet dan even om de 5 maanden een herinnering in je agenda dat je je mobiel even moet gebruiken voordat het half jaar om is. Zo moeilijk is dat toch niet?

tijger1
door tijger1 - Jan 11, 2013 om 16:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ook bij T-mobile is het beltegoed onbeperkt houdbaar, met zoals gezegd 1 keer in die periode bellen of sms-en. Zij moeten het dus al een hele tijd niet gebruikt hebben.

Bij veel andere providers moet een keer in de zes maanden opgewaardeerd worden, dus T-mobile is geen slechte keus.

henkrut
door henkrut - Jan 17, 2013 om 11:21
7 Antwoorden / 3 Vragen

Het nummer zal mij een worst zijn maar het beltegoed is iets waar ik niets voor gehad heb dus pure diefstal.
Over de klantenservice maar niet te spreken wat een amateurs daar.
Steeds het zelfde verhaal.

t-mobilewebcare
door t-mobilewebcare - Jan 23, 2013 om 10:21
95 Antwoorden / 0 Vragen

@henkrut

Heel erg vervelend om te lezen dat hun 30 euro aan beltegoed is vervallen. Zoals door oa dirck wordt aangegeven, dien je je PrePaid telefoon minimaal 1 keer in een half jaar te gebruiken, zodat dit niet gebeurd. Dit staat ook omschreven in onze PrePaid voorwaarden.

Wil je je klacht plaatsen op het T-Mobile Forum? We kunnen dan bij je gegevens en kijken of we toch iets voor je kunnen betekenen. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien.

Met vriendelijke groet,

Harvey
T-Mobile Webcare

henkrut
door henkrut - Jan 23, 2013 om 11:21
7 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=T-MobileWebcare schreef op woensdag 23 jan 2013, 10:21]@henkrut

Dat zou ik wel kunnen doen maar ik heb het mobile nummer ook niet meer.
Kunnen we op een andere manier contact met elkaar krijgen?

Heel erg vervelend om te lezen dat hun 30 euro aan beltegoed is vervallen. Zoals door oa dirck wordt aangegeven, dien je je PrePaid telefoon minimaal 1 keer in een half jaar te gebruiken, zodat dit niet gebeurd. Dit staat ook omschreven in onze PrePaid voorwaarden.

Wil je je klacht plaatsen op het T-Mobile Forum? We kunnen dan bij je gegevens en kijken of we toch iets voor je kunnen betekenen. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien.

Met vriendelijke groet,

Harvey
T-Mobile Webcare

jo
door jorisw - Jan 23, 2013 om 17:54
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Ook als je niet belt heeft de provider kosten. Dus niet onlogisch dat ze ongebruikte account niet ongelimiteerd laten bestaan.

henkrut
door henkrut - Jan 23, 2013 om 19:02
7 Antwoorden / 3 Vragen

Dat zou ik wel kunnen doen maar ik heb het mobile nummer ook niet meer.
Kunnen we op een andere manier contact met elkaar krijgen

=T-MobileWebcare schreef op woensdag 23 jan 2013, 10:21: @henkrut

Heel erg vervelend om te lezen dat hun 30 euro aan beltegoed is vervallen. Zoals door oa dirck wordt aangegeven, dien je je PrePaid telefoon minimaal 1 keer in een half jaar te gebruiken, zodat dit niet gebeurd. Dit staat ook omschreven in onze PrePaid voorwaarden.

Wil je je klacht plaatsen op het T-Mobile Forum? We kunnen dan bij je gegevens en kijken of we toch iets voor je kunnen betekenen. Maak je een forumaccount aan dan is deze automatisch gekoppeld aan jouw My T-Mobile account. De T-Mobile moderators hebben dan toegang tot je gegevens en kunnen je daardoor van de juiste informatie voorzien.

Met vriendelijke groet,

Harvey
T-Mobile Webcare

henkrut
door henkrut - Jan 27, 2013 om 20:26
7 Antwoorden / 3 Vragen

@Harvey
T-Mobile Webcare

Ik hoor niets meer van je dus daar hoef ik ook niet meer op te rekenen.

tijger1
door tijger1 - Jan 27, 2013 om 21:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Misschien een nieuw topic starten met T-mobile en de naam van de webcare medewerker in de titel? Harvey zal hier niet meer meelezen.