Op de website van DIXONS zag ik een aanbieding van een Samsung Galaxy Y van 80 euro staan. Onder de tab Telefonie & Navigatie en dan KPN. Ik naar het centrum toe naar de winkel en zie de telefoon voor €109,00 te koop. Dus ik zeg de verkoper dat hij op de site tekoop staat voor 80 euro en laat hem zien. En ja zegt de verkoper die telefoon is niet voorradig en kwam met een verhaal over grote opkopers die dat opkopen. Vervolgens zei ik hij staat ook te koop met een vodafone prepaid voor 88 euro. Doe die dan maar. En weer kwam hij met een smoesje waardoor hij niet voorradig is. Ik voel mij zwaar misleid en de verkoper kwam met een oplossing om naar Tilburg of Amsterdam zou moeten gaan terwijl ik in Vlaardingen woon, omdat hij daar misschien nog te koop was. Ik verdenk DIXONS er dan ook van lokkertjes te plaatsen op internet om klanten te lokken. Bellen naar andere filialen en doorsturen was ook niet mogelijk. Zijn er nog meer mensen met ervaringen van DIXONS valse lokkertjes praktijken. Laat het weten. Wat zijn mijn rechten als consument? Graag veel reageren!!!
Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.
Je hebt geen rechten als consument, wat er niet is, is er niet. Ik begrijp alleen je verhaal niet. Eerst zeg je dat je de telefoon ziet, maar dan voor voor 109 euro. En dan zegt de verkoper dat hij niet voorradig is.
Via die link kan je volgens mij precies zien waar het toestel wel en waar het niet voorradig is, je kan 'm zelfs reserveren. Maar Vlaardingen heeft 'm inderdaad niet op voorraad.
Precies, Hij ligt gewoon in de etalage voor 109 euro maar voor de aanbieding die op internet staat krijg ik hem niet mee. De verkoper zei dat hij in de computer voorradig is maar dat wat een foutje. In mijn ogen is het gewoon dezelfde telefoon maar voor de verkoper niet
[quote=hans-is-boos schreef op maandag 3 dec 2012, 21:00]Ik heb nu bij KIJKSHOP gekocht voor 99 euro Dan hoop ik wel dat het toestel het goed blijft doen, Kijkshop heeft een waardeloze garantieregeling.
wel vreemd verhaal zeg, want hij is nu zelfs 71 euro (kpn netwerklock prepaid versie) met airmiles korting, speciaal als je het komt HALEN in een winkel, waarbij je rechts de live voorraad kan zien.
wist je dat de kijkshop ook een "laagste prijs garantie" heeft?
Komt u binnen 16 dagen na aankoop het identieke artikel aantoonbaar (d.m.v. folder of advertentie) en in dezelfde plaats goedkoper tegen, dan betalen wij u het prijsverschil terug. Plus 25% van dat prijsverschil extra! Het betreffende artikel dient uiteraard wel leverbaar (op voorraad en te koop) te zijn bij de desbetreffende aanbieder.
[quote=gompy2 schreef op woensdag 5 dec 2012, 20:51]Groupon?? Waren we niet gezellig over Dixons aan het keuvelen?
Wat is uw probleem in deze. Het trefwoord is immers lokkertjes en de categorie is electronica dus wat dat betreft niet erg veel off topic. TS voelt zich bedrogen met een electronisch artikel, ik ook....daarom dus met daarbij ook een soort waarschuwing...dit is toch ook wat TS doet.
Dus nogmaals maar eens...wat is uw eigenlijke probleem?
Je schijnt een beetje problemen met lezen te hebben oudste, trefwoorden zijn: DIXONS Valse Lokkertjes Als je trefwoorden binnen de categorie "Elektronica & telefonie" op 1 hoop wil gooien wordt het een aardig zooitje, dacht je niet?
Misschien is het beter als je je eigen feestje start onder "Groupon", als je daar op zoekt krijg je feestgangers genoeg zo te zien.
Tjaa tonjakassa, het verwijzen naar een voetbalclub in Amsterdam-west naar aanleiding van tutoyeren wijst toch op bepaalde karaktertrekken, maar eigenlijk nog meer op het ontberen van andere. Maar goed, we houden het kort.
Bij de spelregels van dit forum staat o.a. "Irrelevante vragen of bijdragen die niet over de aan de orde gestelde vraag of kwestie gaan (zogeheten 'off topic' bijdragen) kunnen naar inzicht van de redactie worden verwijderd."
Het topic ging dus over het bedrijf Dixons, en in de vraag van TS staat totaal niets over Groupon. Aangezien jij je daar vaker aan te buiten schijnt te gaan, gezien andere topics, lees -> Hier en meerdere topics, denk ik toch dat het structureel bij jou en wil ik eigenlijk dit zinloze gedoe met jou stoppen. Suc6
Ik vind het vervelend om te vernemen dat u een vervelende ervaring heeft gehad in ons filiaal te Vlaardingen. Ik kan mij heel goed voorstellen dat u teleurgesteld bent in Dixons. Graag zou ik telefonisch in contact met u willen komen, zodat ik uw klacht zo spoedig mogelijk en naar uw tevredenheid kan oplossen.
Ik wil u vriendelijk vragen om uw telefoonnummer te mailen naar activecare@basgroup.nl Ik zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
Alvast bedankt voor uw medewerking. A Wielkens Active care
[quote=customercare schreef op vrijdag 7 dec 2012, 14:22]Geachte heer/ mevrouw,
Ik vind het vervelend om te vernemen dat u een vervelende ervaring heeft gehad in ons filiaal te Vlaardingen. Ik kan mij heel goed voorstellen dat u teleurgesteld bent in Dixons. Graag zou ik telefonisch in contact met u willen komen, zodat ik uw klacht zo spoedig mogelijk en naar uw tevredenheid kan oplossen.
Ik wil u vriendelijk vragen om uw telefoonnummer te mailen naar activecare@basgroup.nl Ik zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
Alvast bedankt voor uw medewerking. A Wielkens Active care
Het is al te laat, hij heeft inmiddels een telefoon bij de Kijkshop gekocht. Had Dixons in Vlaardingen maar naar een goede oplossing moeten zoeken. Je kunt niet blijven wachten op webcare. Overigens vroeg de vraagtsteller naar zijn rechten als consument. Eh... wat zijn ze?
Wij hebben inderdaad vernomen dat meneer het toestel elders gekocht heeft. Wij vinden de situatie daarom niet minder vervelend en willen dit graag met meneer bespreken. Wij kunnen hem dan geen telefoon meer aanbieden, maar wel op zijn minst onze excuses maken en kijken of wij eventueel nog iets voor meneer kunnen betekenen.
Al eens iets van Groupon getracht te kopen??? Gigantische oplichtersbende!!!
Ruim drie weken geleden bestelde ik een (grappig uitziende) 32 Gieg USB stick...leuk kadootje dacht ik voor Sinterklaas. Vraag me nu af of het dit jaar met Kerst gaat lukken
Ze houden je aan het lijntje met steeds weer een week uitsel van levering. Geld terug is er ook niet bij. Mensen koop nooit, maar dan ook nooit iets bij Groupon
In de catergorie w.o. electronica heeft TS het over (DIXONS) valse lokkertjes men hoeft toch echt geen hogeschool gehad te hebben om het verband te begrijpen... alhoewel ik het ontbreken van enig begrip bij mensen die menen direct tot tutoyeren over te kunnen gaan wel kan begrijpen... [edit redactie - off-topic en niet conform regels].
Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking. De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB. Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.
Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m
...
Lees meer
Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ?
Lees meer
Mijn kleindochter heeft een ski jas van het merk Burton, het stof is ingescheurd,( niet bij een naad, ) ze is terug geweest in de winkel, die hebben contact gehad met de leverancier, maar die wil niets vergoeden, de winkel heeft nu mede gedeeld, dat zij het mag laten maken en zij dat dan terug aan haar betalen. maar daar is niets aan te repareren, de stof is ingescheurd.
w
...
Lees meer
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt.
Lees meer