ba
door basusimdo Jun 8, 2020 om 15:25
Computers & telefonie

Document uit documenten in dropbox plaatsen en andersom

Hallo allemaal,

Op mijn vorige pc stond mijn dropbox icoon tussen de lijst van documenten ,scans , downloads , etc, dit is mij tot op heden nog niet gelukt om dit op mijn laptop te doen.
Nu heb ik een document opgeslagen in documenten maar ik kan deze niet verplaatsen naar dropbox en dat zou ik graag willen.
Als dropbox vanaf te tegel wel in mijn lijst is geplaatst dan komt het ook automatisch tevoorschijn als ik een document wil opslaan als, maar nu dus niet en kan ik het alleen in documenten opslaan .
ik wil dit graag in dropbox opslaan voor de beveiliging .
Ik heb mij in jaren niet zo dom gevoeld sinds ik deze laptop heb lijkt het of ik niet meer weet .
Weten jullie raad ?

1128 5 Rapporteer

Donuts
door Donuts - Jun 8, 2020 om 16:02
1203 Antwoorden / 2 Vragen

Bestanden toevoegen aan je Dropbox

Sleep bestanden naar de Dropbox-map op je computer. In de meeste toepassingen kun je ook met de menuoptie Opslaan als... bestanden direct in je Dropbox-map opslaan.

De bestanden in je Dropbox-map worden automatisch gesynchroniseerd met dropbox.com en je andere gekoppelde apparaten.

Meer informatie https://help.dropbox.com/nl-nl/files-folders/share/add-files

am
door amelissen - Jun 8, 2020 om 16:07
77 Antwoorden / 1 Vragen

Heb je dropbox wel gedownload op je laptop?
Zo te horen werk je via de webversie en dan moet je echt iets uploaden of downloaden.

ba
door basusimdo - Jun 8, 2020 om 22:12
14 Antwoorden / 10 Vragen

Oké, ik ga dit uit proberen Amelisse en ik heb ook veel aan jou link Edrick 3.
Ik kom er nog op terug als ik het heb geprobeerd.

 Bedankt zover.

ba
door basusimdo - Jul 15, 2020 om 16:00
14 Antwoorden / 10 Vragen

goede middag,

ik had beloofd nog terug te komen op mijn probleem.
Ik ben verschillende keren bezig geweest om te kijken of het zou lukken maar niets lukte.
Vandaag ben ik naar dropbox .com gegaan en zag dat ik een bestand kon uploaden naar mijn dropbox.
dit heb ik geprobeerd en dit lukte.
Is dit nou eigenlijk wel veilig ?