lexgensen
door lexgensen Sep 30, 2016 om 15:11
Computers & telefonie

Doosturen e-mail

Als ik een e-mail wil doorsturen krijg ik steevast de volgende tekst in beeld: " Er is geen e-mailprogramma gekoppeld om de gevraagde aktie uit te voeren. Maak een koppeling in standaard programma's in het configuratiescherm als er al een e-mail programma is geinstalleerd".
Het lijkt mij dat er wel een e-mail programma is geinstalleerd anders zou ik geen e-mail kunnen ontvangen en beantwoorden.
Ik gebruik W10 en heb een e-mailadres bij @hetnet.nl en @hotmail.com.
Als U mij kunt en wilt helpen dan graag in simpele taal en stap voor stap.
Hulp wordt zeer op prijs gesteld. Alvast een goed weekend.

885 3 Rapporteer

newmikey
door newmikey - Sep 30, 2016 om 15:26
830 Antwoorden / 0 Vragen

Er staat toch ook niet dat er geen emailprogramma is geinstalleerd? Het geinstalleerde programma is alleen niet als standaard-toepassing voor email ingesteld. Dat kunt u vast wel ergens in het configuratiescherm instellen. Stap voor stap kan ik u niet helpen, gebruik al héél erg lang géén Windows meer maar er is vast wel een oplossing via Google te vinden.

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 30, 2016 om 15:55
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien hebt u iets aan deze stap voor stap info.:
https://www.seniorweb.nl/artikel/mailen-in-windows-10

u kunt ook eerst even het adres www.hotmail.com invoeren, dan inloggen en het mailen kan beginnen.
Later kan u dan wanneer het u uitkomt van de link gebruik maken en alles in de daarvoor bestemde app plaatsen.

akkerdistel
door akkerdistel - Oct 4, 2016 om 17:25
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Doe nu gewoon wat de tekst aangeeft, dat is alles.