ma
door mariov Nov 16, 2003 om 21:22
Computers & telefonie

Dubbelbetalen

ben bij ,essent en sinds maart ook bij durion nu zegt durion dat essent het niet heeft afgehandeld en essent zegt dat durion niets heeft doorgegeven dus betaal ik dubbel een rode kaart naar durion heeft ook niet geholpen wat moet ik doen/

871 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

be
door beebeebas - Apr 16, 2004 om 12:01
7 Antwoorden / 0 Vragen
0

Waar gaat het precies om (wat heeft Essent/Durion niet afgehandeld) en op welke wijze heb je contact gehad met Essent/Durion (helpdesk/schriftelijk/e-mail)?

ma
door mariov - Apr 16, 2004 om 12:01
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

durion heeft mij gebeld of ik bij hun groene stroom wilde afnemen dit was volgens hun veel goedkoper dan essent waar ik al bij was ik dacht oke ik probeer het gewoon nu betaal ik al sinds maart dubbel ik wil onder durion uit een rode kaart helpt niet en ondertussen doen ze niets als ik bel zeggen ze dat het behandeld word en essent krijgt niets door

em
door emma_1 - Apr 16, 2004 om 12:01
2 Antwoorden / 3 Vragen
0

Ik ben sinds oktober bij durion voor groene stroom, ik betaal nog steeds dubbel, exact hetzelfde verhaal van dubbelbetalen en geen samenwerking durion en essent.
onlangs een brief van essent gehad waarin ze samnewerking met durion ontkennen en tevens de mogelijkheid aanbieden van leverancier (durion) te switchen naar Essent.
Ik durf hier zelf nog niet op in te gaan, bang voor een nog grotere puinhoop.

em
door emma_1 - Apr 16, 2004 om 12:01
2 Antwoorden / 3 Vragen
0

Sinds oktober 2003 betaal ik dubbele energierekeningen, Essent en durion(voor groenestroom) Durion schrijft de bedragen automatisch af, terwijl nogniets verrekend is met essent.
Kan ik de bedragen van durion laten storneren zonder al teveel risico te nemen?

fr
door franciska - Apr 16, 2004 om 12:01
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Je hebt Durion een machtiging afgegeven. In dat geval moet een rode kaart wel helpen. Is niet netjes van ze dat ze die dus niet verwerken. Wel kun je iedere keer naar de bank gaan om een afgeschreven bedrag terug te laten boeken. Dat gaat geloof ik d.m.v. een gele kaart. Heb je vooraf afspraken met Durion gemaakt dat zei het met Essent zouden afhandelen? Dan is het het probleem van Durion. Oké, Essent kan uiteindelijk wel de dwarsligger zijn, maar Durion hoort dat dan op te lossen. Zou Durion ook de administratieve afhandeling van het netwerkgedeelte afhandelen? Het netwerkgedeelte is hetgeen je betaalt voor transport van de energie en waarvoor je altijd van Essent afhankelijk bent en Essent dus ook voor betaald moet worden. Heeft Durion daar ook iets over vermeld?

Succes! En laat je niet met een kluitje in het riet sturen.


ka
door kanjertje - Apr 16, 2004 om 12:01
6 Antwoorden / 1 Vragen
0

ik heb een soortgelijk verhaal ik ben vanaf mei bij shell en ik betaal dus automatisch voor groene stroom bij shell maar in december kreeg ik opeens een brief van essent dat de netwerkkosten niet betaald werden waardoor ik nu ineens 40 euro per maand meer moet betalen bij essent ik btaalde voorheen nog minder zonder groene stroom dan dat ik nu betaal hou mijn hart ook vast voor de eindafrekening die gaat komenineens moet

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ju
jukwis - Jul 3, 2024 om 20:15
Auto & vervoer

Geen papieren handleiding meer bij nieuwe Volvo.

Bij Volvo kun je de handleiding bij een nieuwe auto alleen op het schermpje in de auto raadplegen. Een, naar mijn ervaring, zeer verkeersonveilige situatie.
Het papieren exemplaar is vanwege het millieu afgeschaft. !? Lees meer

ta
tarwe15 - Jul 1, 2024 om 10:55
Computers & telefonie

Smartphone APPS werken niet

Heb een Poco x3 van 35 mnd oud. 
Sinds kort openen  enkele APPS niet. 
Moet tel herstarten dan probleem  verholpen (tijdelijk) 
Heb op advies fabrikant de Mi versie opnw gedownload. Hielp niet. Cache van app verwijderd. Hele toestel terug  gezet  nr fabrieksinstellingen en opnw geïnstalleerd. Probleem blijft bij v.n mail app en bank app zich voordoen. 
Hoe los ik dit o ... Lees meer

SI
SIEGLIEN VENLOO - Jul 2, 2024 om 04:11
Vakantie & reizen

Ik krijg mijn geld niet terug van de cruise maatschappij

Door dat ik Amerika niet in mocht door mijn vakantie in Cuba in januari 2023. Krijg ik mijn betaling niet terug. Ik had een cruise geboekt via Miami Bahamas en nog meer met De NCL
OP 20 December 2023.€2500. Betaald maar nog ABN Verzekering en cruise maatschappij willen mijn geld niet terug geven. In April 2023 ben ik gewoon naar Amerika gereisd toen was er niets aan de hand, daarom heb ik d ... Lees meer