deja_1
door deja_1 Sep 29, 2007 om 19:10
Computers & telefonie

DVI aansluiting PC naar monitor

Beste experts
Ik heb een Samsung LCD monitor aangeschaft. Wanneer ik deze met de meegeleverde DVI kabel op de PC aansluit krijg ik de boodschap in het scherm " no pc signal present"
Wanneer ik hem aansluit met de VGA kabel werkt alles normaal.
De aanbevolen resolutie 1680 - 1050 op 60Hz heb ik ingesteld na de driver update via de ATI site te hebben gedownload. De installatie procedure met de meegeleverde CD van Samsung is ook uitgevoerd volgens de regels.
De PC is 8 maand oud en werkt onder Vista.
Wat nu?
Groeten Deja.

746 2 Rapporteer

labswans
door labswans - Sep 29, 2007 om 20:15
1918 Antwoorden / 10 Vragen

toch niet dezelfde als hier  :

http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_question&cat=29695&qid=266602

daar heeft men ook over een samsung, even doorlezen en u komt er wel uit verwacht ik

labswans

csberto
door csberto - Sep 30, 2007 om 12:28
1 Antwoorden / 0 Vragen

Voilgens mij is de source van de monitor dan op Analog (VGA) ingesteld. Als het goed is kun je de source wisselen naar digitaaal (DVI) door op de knop Source van de monitor te drukken. Kijk even in de handleiding van de monitor waar die precies zit