ku
door kunkels May 5, 2004 om 19:01
Computers & telefonie

E-mail berichten ontvang ik in verwijderde items

Beste expert,

E-mailberichten welke ik ontvangen komen i.p.v. Postvak In direkt zonder geopend te zijn in Postvak Verwijderde Items.

Kan iemand mij uitleggen welke instelling ik zou moeten aanpassen om dit probleem op te lossen.

Hartelijk dank

541 5 Rapporteer

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - May 7, 2004 om 16:15
763 Antwoorden / 1 Vragen

Heeft u misschien afzenders geblokkeert deze verdwijnen altijd rechtstreeks naar de map verwijderde items, kijk eens in menu extra afzenders blokkeren of hier iets.

ku
door kunkels - May 7, 2004 om 16:24
1 Antwoorden / 1 Vragen

Mij probleem me ontvangen berichten is opgelost.

Er stond inderdaad een aantal adressen in de lijst.

Dank voor de oplossing

ma
door maxhans1943 - Aug 10, 2012 om 13:24
5 Antwoorden / 1 Vragen

dat is goed nieuws,nu maar afwachten wat ze er mee gaan doen,fraude en verkwisting brengt ook een een miljard op.wat ik ook niet begrijp is ,dat ziekenhuizen niet gezamelijk hun aperatuur inkopen,ieder ziekenhuis en zelfs afdelingen hebben allemaal hun eigen eisen voor aperatuur,en dan de spullen die 1 dag overtijd zijn,bv de handschoenen,groenelakens enz,dat gaat met dozen tegelijk,jammer,gr max

ja
door jangmcoolen - Aug 10, 2012 om 16:24
77 Antwoorden / 12 Vragen

Die vuile vieze geslepen bureaux als Booz & Company -- ik herhaal al zulke bureaux, niet alleen Booz & Company; ook heel veel kleintjes -- hebben de zorg kapot gemaakt. Die hebben jarenlang met nietszeggende kreten een HELE HELE DURE PLAATS GEPAKT IN DE ZORG door zogenaamde onderzoeken, analyses, adviezen, statistische overzichten, nietszeggende cursussen. Let op, dezelfde miljarden waar ze nu over praten. Maar dat zeggen de geslepen jongens en dames in dure pakken en mantelpakjes niet. "Door te focussen op betere zorg", vermelden ze. Dat is weer zo'n kreet waarvan ze weten dat die het goed doet. Vraag ze naar een inco, ondersteek of thermometer en ze geven je respectievelijk een figuurzaag, een potlood en theekop in je hand. Mensen let op: "door meer kwaliteit besparen we 4 tot 8 miljard zeggen ze"; bedenk dat het laagste en hoogste getal 4000 miljoen verschilt (vierduizend miljoen). Dat is dus gewoon een slag in de lucht. "En dat doen we op kwaliteit". Het is om te gieren. Vraag elke directeur van een zorginstelling om betere kwaliteit en hij zegt dat hij daar het geld niet voor heeft. Voor het gemak noemen ze niet een concrete aktie om ook maar 1000 euro te besparen; nee zij besparen 8 miljoen maal 1000 euro (achtduizend miljoen).
Ik weet wel een besparing van miljoenen voor de toekomst. HOUD VOORAL BUREAUX ALS BOOZ & COMPANY BUITEN DE DEUR. Ze zitten gewoon te vissen naar een makkelijke nietszeggende opdracht die miljarden oplevert. Doen criminelen ook. Jullie denken dat ik een bestuurder van een instelling ben. Helemaal mis. Mijn heel lieve en knappe vrouw (nog maar 68) heeft er een eind aan gemaakt in de zorginstelling omdat het geld voor echte kwaliteit gedurende 20 jaar naar geslepen bureaux als Booz & Company is gegaan.
Het meest ergerlijke is nog dat sommige bestuurders onder een hoedje hebben gespeeld met zulke bureaux en daar in hun derde huis in Toscane GEEN ENKELE SPIJT VAN HEBBEN.

sk
door skirduul - Aug 10, 2012 om 23:29
10 Antwoorden / 4 Vragen

nee zoals die verplichte griep vaccinatie ieder jaar waar we dank zij Ab Klink één HALF MILJARD EURO over de balk werd geflikkerd!
Dat was de EPIDEMIE PANDEMIE MEXICAANSE GRIEP.
Daar had hij ook nog over te zeggen .Beter mee verlegen dan om verlegen.
Wie betaald die HALF MILJARD EURO?
Wij de burger dus en wat is de sanctie op zijn beleid.

EN HOE VERANTWOORDT MINISTER SCHIPPERS ALLE PSYCHIATRISCHE PATIENTEN DIE EEN HALF JAAR LANG NIET BEHANDELD WERDEN
MAAR WEL ZIEKER EN ZIEKER ZIJN GEWORDEN?
Mijn gezondheid is er erg hard op achteruit gegaan door de grote rotzooi die psychiatrie heet.
Hoeveel mensen overlijden aan het gebruik van MEDiCIJNEN DIE ONS ZIEKER MAKEN???????
Op de website www.UITDAGING.nl STAAN ERG INTERESSANTE ARTIKELEN OVER HOE WIJ MISLEID WORDEN IN ALLE ZAKEN DIE HET DAGLICHT NIET VERDRAGEN.
kwik/amalgaan in het gebit zorgt voor hoge kosten om het te vervangen waarom wordt dat niet verboden?
Alle vaccinaties waar kwik en aluminium in zit wat zich opslaat in ons lichaam
wat ons ziek maakt!
Waar babies en jonge kinderen aan sterven!

.ER ZIJN HELEMAAL GEEN MEDICIJNEN DIE ONS GEZOND MAKEN WANT DAT IS NIET HET DOEL VAN DE FARMACIE!
die willen alleen geld zien.
en dat wij er aan dood gaan en zieker worden is maar bijzaak.
Bezuinigen door alle kopstukken uit de zorg op staande voet ontslag te geven !Zij voegen niets toe dan de kosten op te jagen en met gouden handdrukken spoorloos te verdwijnen.Wat verdienen ministers per maand? en Edith Schippers eigenlijk? is er iemand die dat weet?
SKIRDUUL