ko
door koosj Feb 29, 2004 om 17:24
Computers & telefonie

E-mail probleem

Beste heer / mevr,

Probleem met e-mail.
Als ik mijn e-mail op wil halen gaat het blauwe balkje in het schermpje
“ontvangen e-mail” een stukje vollopen waarna het stopt, met de tekst Bv 4 van 10 . Als ik dit een uurtje laat staan komt er een foutmelding( nr ben ik vergeten) met “verbinding met de server verbroken o.i.d.
Hetnet helpdesk adviseerde “account verwijderen en op aanmake”
Na dit gedaan te hebben ging het 1x goed zij het dat elk mailtje een aantal malen kwam.
Alle instellingen aan de hand van een handleiding van “Hetnet” vele malen nagelopen, staan allen goed.
Wie helpt mij uit de brand.

Mvrgr,
Koos Jacobs
Digi2003@hetnet.nl

439 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marcomahieu
door marcomahieu - Apr 16, 2004 om 12:54
36 Antwoorden / 0 Vragen
0

waarschijnlijk heeft iemand u een hele grote e-mail gestuurt en duurt het te lang om deze binnen te halen. dan geeft de server een timeout. heel simpel te verhelpen via een programma'tje dat e-mail remover heet. ik heb voor u een handleiding en een link om te downloaden. dit programma kijk rechtstreeks op de server van hetnet en u kunt e-mail bekijken en weggooien rechtstreeks op de server. als u hier deze hele grote e-mail weggooit bent u van het probleem af. klik voor de site met een gebruikzaamwijzing en een link om te downloaden: http://www.email-remover.com/ (als de link niet werk kopieer deze dan naar uw adresbalk. ik hoop u voldoende te hebben geinformeert Marco

ko
door koosj - Apr 16, 2004 om 12:54
4 Antwoorden / 15 Vragen
0

Beste Marco, Mijn E-mailbox heb ik rechtstreeks op internet bekeken, er bleek +/- 100kb aan mailtjes in te staan, dus geen grote e-mail.
De box heb ik leeggemaakt. bij de volgende keer mail ophalen via outlook experss was het weer hetzelfde probleem.

dr
door drmark - Apr 16, 2004 om 12:54
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Heeft u toevallig ruis op de lijn zitten? Gaat internetten wel goed en hoever zit u bij een stekker in de muur vandaan?
Misschien kan het ook nog aan firewalls liggen, deinstalleer deze en probeer dan nog eens een keer. De laatste boosdoener die ertussen kan zitten is een virusscan, ook deze zou u eens moeten deinstalleren en even proberen als het zonder lukt.
Probeer dit alles eens en ik hoop dat je er dan uitkomt.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

Ma
Marleen Robben - Sep 30, 2024 om 20:49
Winkels & webshops
Ski jas is ingescheurd,

Ski jas is ingescheurd,

Mijn kleindochter heeft een ski jas van het merk Burton, het stof is ingescheurd,( niet bij een naad, )
ze is terug geweest in de winkel, die hebben contact gehad met de leverancier,
maar die wil niets vergoeden, 
de winkel heeft nu mede gedeeld, dat zij het mag laten maken en zij dat dan terug aan haar betalen.
maar daar is niets aan te repareren, de stof is ingescheurd.  w ... Lees meer