te
door tengel Dec 13, 2004 om 20:08
Computers & telefonie

ECC Campers & Caravans Oplichters

Hallo

Zijn er mensen die dit forum bezoeken en een auto gekocht hebben bij ECC te Cruqius. Als iemand opgelicht is door dit bedrijf, laat het me dan weten, ik ga namelijk een proces tegen het bedrijf aan spannen, en samen sta je natuurlijk sterker. Er zijn op dit forum al 2 gedupeerden waarvan ik hoop dat zij mij zullen benaderen, maar hoe meer slachtoffers hoe liever natuurlijk. (Het  klinkt misschien een beetje lullig, maar zo bedoel ik het niet)

421 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Dec 14, 2004 om 17:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Succes en sterkte ermee.

Vr. gr.

ve
door verwijderd - Dec 17, 2004 om 18:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb in maart 2004 een espace uit 1989 bij deze mijnheer gekocht

er zaten maar 5 zitplaatsen in ik zij dat ik hem met 7 plaatsen wilde

hij zou daar voor zorgen en hij zou hem helemaal perfect afleveren

met nieuwe apk en zo, het slot van de kofferbak  zou gemaakt worden enz enz

de dag dat ik hem kwam halen was de kofferbak nog niet gemaakt en zaten de extra stoelen er ook nog niet in.

hij vertelde mij dat de stoelen nog op de vrachtwagen stonden en dat hij een weekje later ze daar zal hebben of ik dan terug wou komen dan zou hij gelijk het slot van de klep maken

toen ik naar huis reed kwamen er allerlei rare geluiden onder de auto vandaan en bleek dat de stabilisatorstang niet goed te zijn

ik heb hem toen gebeld en hij zou als ik voor de stoelen kwam en de kofferklep dit gelijk nakijken

daarna ben ik nog twee keer voor niks gereden en toen heb ik het maar opgegeven omdat het toch een afstand van bijna 80 km was

onlang heb ik me espace weg kunnen brengen naar de sloop omdat er nog veel meer aan mankeerde veering ,stuurhuis lekte,versnelingsbak,en tot overmaat van ramp  ontplofte afgelopen zondag de kachel  toen we met zijn zessen er inzaten dat was de druppel die de emmer deed overlopen. groetjes michiel de kreij

ve
door verwijderd - Dec 17, 2004 om 19:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt voor je reactie. Als je er iets mee wil doen, mail mij dan even prive. Mijn email adres is: tengel@home.nl

ve
door verwijderd - Jan 8, 2005 om 20:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag Tengel,

Ik word op dit moment opgelicht door Jeroen van de Wolf van Europe
Camper en Car center. Ik ken dit forum nog niet zo goed, laat maar
weten hoe ik jou kan benaderen. Groet, Hjalmar.

ve
door verwijderd - Jan 8, 2005 om 20:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo hjalmar - volgens mij staat er een e-mail adres in het bericht
van tengel.......... Dus als je hem wilt bereiken lijkt mij een bericht
naar dit adres geen verkeerde methode. E.