wi
door wimpernl Jul 21, 2011 om 18:41
Computers & telefonie

[edit] door Acer

Ik heb bij Acer een garantie-uitbreiding gekocht naar 3 jaar op locatie binnen 2 werkdagen na ontvangst van de melding.

1 week na melding (5 werkdagen + weekend dagen) nog steeds helemaal niets van Acer gehoord. Wel zelf 6 x gebeld met Acer, maar deze geven steeds weer aan dat ze de melding escaleren en dat er zo snel mogelijk contact word opgenomen...

Heeft iemand een telefoonnummer van de Acer-organistatie die mij verder kan helpen. De helpdesk heb ik al gehad!

1040 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

freya
door freya - Jul 21, 2011 om 18:59
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0


Hallo wimpernl,

Niet om het één of ander, maar je vraagt iets aan (de verlengde garantie) en blijkbaar verloopt de communicatie daarbij niet erg vlotjes, maar waarom wordt er dan meteen maar 'opgelicht' geroepen? Is dat niet een béétje overdreven?

m.vr.gr. Freya




birdies
door birdies - Jul 21, 2011 om 19:07
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

Zoals al geschreven: met oplichten heeft dit natuurlijk helemaal NIETS te maken. Persoonlijk vind ik een termijn van 2 werkdagen erg kort, dat lijkt mij in de praktijk nauwelijks haalbaar. N.m.m. hadden ze deze termijn beter op minimaal 5 werkdagen kunnen zetten.

Overigens is het nu natuurlijk ook vakantietijd, dat werkt ook vertragend.

birdies
door birdies - Jul 21, 2011 om 19:10
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

P.S. Is het probleem niet telefonisch met de helpdesk op te lossen? Of wellicht door hier het probleem neer te zetten?

birdies
door birdies - Jul 21, 2011 om 19:45
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

......Ik heb iets besteld en betaald (gekocht) en iets anders (wat weet ik nog niet) gekregen. Dat andere was wel verpakt als hetgene wat ik besteld heb.......

Sorry, dit begrijp ik niet.

.......Over de termijn van in 2 werkdagen op locatie, dit is inderdaad kort. Daarom heb ik daar ook extra voor betaald! Bovendien is dit iets wat zij zelf aanbieden.......

Ze bieden het inderdaad zelf aan, maar in de praktijk is dit nauwelijks haalbaar. Zoals ik al schreef, zouden ze niet zo'n korte termijn moeten nemen.

wi
door wimpernl - Jul 21, 2011 om 22:08
6 Antwoorden / 2 Vragen
0

birdies donderdag 21 jul 2011, 19:45

......Ik heb iets besteld en betaald (gekocht) en iets anders (wat weet ik nog niet) gekregen. Dat andere was wel verpakt als hetgene wat ik besteld heb.......

Sorry, dit begrijp ik niet.

UITLEG:
Ik heb iets besteld en betaald (gekocht)
Ik heb een garantie-uitbreiding gekocht naar 3 jaar op locatie binnen 2 werkdagen na ontvangst van de melding.

iets anders (wat weet ik nog niet) gekregen
Ik ben nu ruim een week verder en heb taal noch teken van Acer vernomen. Aangezien ik nog geen kijk heb wanneer mijn pc nou daadwerkelijk gerepareerd wordt weet ik dus niet binnen hoeveel dagen mijn pc gerepareerd gaat worden. Het is in ieder geval anders dan de 2 werkdagen na ontvangst melding.



edrick3 bedankt voor de info!

edrick3
door edrick3 - Jul 21, 2011 om 22:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo wimpernl,

.....Ik heb iets besteld en betaald (gekocht) en iets anders (wat weet ik nog niet) gekregen. Dat andere was wel verpakt als hetgene wat ik besteld heb......

Dan zou ik het eens uitpakken. ;-)

.....Heeft iemand een telefoonnummer van de Acer-organistatie .....

Europalaan 89,
5232 BC 'S-HERTOGENBOSCH
Tel: 073-6459645
of: 0900-20 20 767 (0,10 Euro/minuut)

Met vr.gr.

wi
door wimpernl - Jul 22, 2011 om 14:00
6 Antwoorden / 2 Vragen
0

birdies:

De voeding is volgens mij kapot, en dus niet hier op te lossen.

Over de termijn van in 2 werkdagen op locatie, dit is inderdaad kort. Daarom heb ik daar ook extra voor betaald! Bovendien is dit iets wat zij zelf aanbieden.

Mocht vakantie hier de oorzaak van zijn zou ik daar nog begrip voor kunnen hebben als ze mij dit hadden medegedeeld. Ze hebben echter helemaal niets van zich laten horen en we gaan nu dus al de 8ste dag in.

[edit - redactie. Gelieve de term oplichters/oplichting niet in beschuldigende zin te gebruiken. Deze term heeft een juridische betekenis. De redactie]

wi
door wimpernl - Jul 29, 2011 om 11:19
6 Antwoorden / 2 Vragen
0

UPDATE:

Acer Advantage is echt waardeloos. We zijn nu 2 weken verder en nog steeds geen zicht op reparatie. Acer biedt ook geen enkele compensatie in wat voor vorm dan ook. Ook kunnen ze niet aangeven wanneer reparatie wel plaats kan vinden.
Echt een waardeloze service door Acer. Dit is in ieder geval de laatste Acer die ik heb aangeschaft.

wi
door wimpernl - Jul 29, 2011 om 11:52
6 Antwoorden / 2 Vragen
0

UPDATE ACER:
Nog geen reparatie omdat het onderdeel nog niet is geleverd (nu dus al 2 weken).
5 minuten zoeken op internet levert mij echter het volgende op bij www.replacedirect.nl:

Actuele levertijd
Op werkdagen voor 21.00u besteld, morgen in huis

Toch jammer dat de fabrikant dit zelf niet kan...

tdehond
door tdehond - Jul 29, 2011 om 11:54
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

Al schriftelijk aangetekend in gebreke gesteld ?

Service & Support Details: Uitgebreide serviceovereenkomst - onderdelen werkuren - 3 jaar - ter plaatse - response-tijd: volgende werkdag

U kunt ook via email contact opnemen:
klik hier

Het is mij duidelijk dat deze garantie bij Acer niets in houdt, gezien het feit dat er nog niet gereageerd is.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ekiem
ekiem - Jun 14, 2024 om 21:25
Vakantie & reizen

Annuleren vacantie

Goedenavond
Het verhaal gaat als volgt.
Mijn dochter heeft vol enthousiasme begin dit jaar een vakantie geboekt bij Allcamps.
Niet wetende dat zij op de 2de Paasdag de diagnose uitgezaaide eierstokkanker zou krijgen. Wat volgde was een hele emotionele toestand.
Nu krijgt zij over een week een zware operatie en heeft deze vakantie geannuleerd. Ze heeft bij de boeking een annuler ... Lees meer

het rooie draakje
het rooie draakje - Jun 14, 2024 om 14:52
Geldzaken & recht

Aflossing lening bij Vesting Finance van NN

Onlangs hebben wij een aflosnota bij Vesting Finance opgevraagd om onze lening ( die ze ovegekocht hebben van Nationale Nederlanden ) vervroegd te kunnen aflossen.
Deze is netjes opgestuurd en door ons betaald. We hebben hier verder geen bewijs van gekregen.
Na gebeld te hebben was hun antwoord : Kijk maar op BKR... ( en daar staat hij een maand na inlossen nog steeds op "lopend")
... Lees meer

mathijs_b
mathijs_b - Jun 14, 2024 om 14:47
Geldzaken & recht
Vlak voor bezorgmoment verandert PostNL het tijdstip naar 'zelf afhalen'.

Vlak voor bezorgmoment verandert PostNL het tijdstip naar 'zelf afhalen'.

Vlak voor afgesproken bezorgmoment verandert postNL van bezorgtijd 14:10-16:10 naar 'zelf afhalen' bij afhaalpunt. Bij het afhaalpunt vertelden ze dat dit héél veel gebeurt. PostNL doet er niets aan.   Mogelijk is het luceratief voor de bezorger die alles op afhaalpunt dumpt en zo dubbel zoveel pakjes kan "afhandelen".   De verzender kan er niets aan doen en voor post NL wil er n.m.m. nie ... Lees meer