wi
door wimpernl Jul 21, 2011 om 18:41
Computers & telefonie

[edit] door Acer

Ik heb bij Acer een garantie-uitbreiding gekocht naar 3 jaar op locatie binnen 2 werkdagen na ontvangst van de melding.

1 week na melding (5 werkdagen + weekend dagen) nog steeds helemaal niets van Acer gehoord. Wel zelf 6 x gebeld met Acer, maar deze geven steeds weer aan dat ze de melding escaleren en dat er zo snel mogelijk contact word opgenomen...

Heeft iemand een telefoonnummer van de Acer-organistatie die mij verder kan helpen. De helpdesk heb ik al gehad!

1051 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

freya
door freya - Jul 21, 2011 om 18:59
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0


Hallo wimpernl,

Niet om het één of ander, maar je vraagt iets aan (de verlengde garantie) en blijkbaar verloopt de communicatie daarbij niet erg vlotjes, maar waarom wordt er dan meteen maar 'opgelicht' geroepen? Is dat niet een béétje overdreven?

m.vr.gr. Freya




birdies
door birdies - Jul 21, 2011 om 19:07
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

Zoals al geschreven: met oplichten heeft dit natuurlijk helemaal NIETS te maken. Persoonlijk vind ik een termijn van 2 werkdagen erg kort, dat lijkt mij in de praktijk nauwelijks haalbaar. N.m.m. hadden ze deze termijn beter op minimaal 5 werkdagen kunnen zetten.

Overigens is het nu natuurlijk ook vakantietijd, dat werkt ook vertragend.

birdies
door birdies - Jul 21, 2011 om 19:10
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

P.S. Is het probleem niet telefonisch met de helpdesk op te lossen? Of wellicht door hier het probleem neer te zetten?

birdies
door birdies - Jul 21, 2011 om 19:45
6104 Antwoorden / 31 Vragen
0

......Ik heb iets besteld en betaald (gekocht) en iets anders (wat weet ik nog niet) gekregen. Dat andere was wel verpakt als hetgene wat ik besteld heb.......

Sorry, dit begrijp ik niet.

.......Over de termijn van in 2 werkdagen op locatie, dit is inderdaad kort. Daarom heb ik daar ook extra voor betaald! Bovendien is dit iets wat zij zelf aanbieden.......

Ze bieden het inderdaad zelf aan, maar in de praktijk is dit nauwelijks haalbaar. Zoals ik al schreef, zouden ze niet zo'n korte termijn moeten nemen.

wi
door wimpernl - Jul 21, 2011 om 22:08
6 Antwoorden / 2 Vragen
0

birdies donderdag 21 jul 2011, 19:45

......Ik heb iets besteld en betaald (gekocht) en iets anders (wat weet ik nog niet) gekregen. Dat andere was wel verpakt als hetgene wat ik besteld heb.......

Sorry, dit begrijp ik niet.

UITLEG:
Ik heb iets besteld en betaald (gekocht)
Ik heb een garantie-uitbreiding gekocht naar 3 jaar op locatie binnen 2 werkdagen na ontvangst van de melding.

iets anders (wat weet ik nog niet) gekregen
Ik ben nu ruim een week verder en heb taal noch teken van Acer vernomen. Aangezien ik nog geen kijk heb wanneer mijn pc nou daadwerkelijk gerepareerd wordt weet ik dus niet binnen hoeveel dagen mijn pc gerepareerd gaat worden. Het is in ieder geval anders dan de 2 werkdagen na ontvangst melding.



edrick3 bedankt voor de info!

edrick3
door edrick3 - Jul 21, 2011 om 22:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo wimpernl,

.....Ik heb iets besteld en betaald (gekocht) en iets anders (wat weet ik nog niet) gekregen. Dat andere was wel verpakt als hetgene wat ik besteld heb......

Dan zou ik het eens uitpakken. ;-)

.....Heeft iemand een telefoonnummer van de Acer-organistatie .....

Europalaan 89,
5232 BC 'S-HERTOGENBOSCH
Tel: 073-6459645
of: 0900-20 20 767 (0,10 Euro/minuut)

Met vr.gr.

wi
door wimpernl - Jul 22, 2011 om 14:00
6 Antwoorden / 2 Vragen
0

birdies:

De voeding is volgens mij kapot, en dus niet hier op te lossen.

Over de termijn van in 2 werkdagen op locatie, dit is inderdaad kort. Daarom heb ik daar ook extra voor betaald! Bovendien is dit iets wat zij zelf aanbieden.

Mocht vakantie hier de oorzaak van zijn zou ik daar nog begrip voor kunnen hebben als ze mij dit hadden medegedeeld. Ze hebben echter helemaal niets van zich laten horen en we gaan nu dus al de 8ste dag in.

[edit - redactie. Gelieve de term oplichters/oplichting niet in beschuldigende zin te gebruiken. Deze term heeft een juridische betekenis. De redactie]

wi
door wimpernl - Jul 29, 2011 om 11:19
6 Antwoorden / 2 Vragen
0

UPDATE:

Acer Advantage is echt waardeloos. We zijn nu 2 weken verder en nog steeds geen zicht op reparatie. Acer biedt ook geen enkele compensatie in wat voor vorm dan ook. Ook kunnen ze niet aangeven wanneer reparatie wel plaats kan vinden.
Echt een waardeloze service door Acer. Dit is in ieder geval de laatste Acer die ik heb aangeschaft.

wi
door wimpernl - Jul 29, 2011 om 11:52
6 Antwoorden / 2 Vragen
0

UPDATE ACER:
Nog geen reparatie omdat het onderdeel nog niet is geleverd (nu dus al 2 weken).
5 minuten zoeken op internet levert mij echter het volgende op bij www.replacedirect.nl:

Actuele levertijd
Op werkdagen voor 21.00u besteld, morgen in huis

Toch jammer dat de fabrikant dit zelf niet kan...

tdehond
door tdehond - Jul 29, 2011 om 11:54
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

Al schriftelijk aangetekend in gebreke gesteld ?

Service & Support Details: Uitgebreide serviceovereenkomst - onderdelen werkuren - 3 jaar - ter plaatse - response-tijd: volgende werkdag

U kunt ook via email contact opnemen:
klik hier

Het is mij duidelijk dat deze garantie bij Acer niets in houdt, gezien het feit dat er nog niet gereageerd is.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
Ben van de Klok - Jun 18, 2024 om 12:13
Vakantie & reizen

Behandelen jullie nog klachten mbt Ryan air?

onterechte fee gevraagd bij incheck balie eindhoven, door fout in systeem van Ryan air.
Om in te checken moet je land van uitgifte van je paspoort opgeven .
Onze paspoorten zijn uitgegeven in Curacao, maar het systeem van Ryan air geeft die optie niet.
Dus konden we niet online inchecken

Nadat we onze bagage hadden afgegeven bij de drop off balie, zijn we naar andere bali ... Lees meer

josxxl
josxxl - Jun 15, 2024 om 11:31
Vrije tijd & tuin
Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder

Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder

Ik heb naast mijn schuur op eigen terein niet te zien vanaf de straat, een stapel tegls liggen die ik nog moet leggen, maar ik heb reuma dus kan ik dat niet snel, duurt een poosje en nu wil de woningstichting dat ik die opruim! ze liggen netjes, niet te0 zien vanaf de straat en en leveren geen hinder op zelf s niet voor ons zelf daarom ligt de stapel daar. Nu dreigd de stichting ook met juridische ... Lees meer

si
simon1969 - Jun 17, 2024 om 16:00
Winkels & webshops
Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Ik heb op 19 mei 2024 100 stuks injectienaalden besteld en betaald bij Safe Products.nl. Krijg netjes na betaling een mailtje van de betaalde order en dat deze binnen 2- 5 werkdagen geleverd zou gaan worden. Tot op heden is er niets geleverd en ik had ze juist snel nodig voor mijn medicijnen iname. Mijn apotheek kan deze maat naalden niet leveren en ben dus aangewezen op een online winkel. Ik heb ... Lees meer