ma
door maroonedseam Aug 27, 2006 om 10:36
Computers & telefonie

Een afbeelding

Hallo experts

Ik heb een vraag voor jullie,ik download wel eens afbeeldingen die ik dan gebruikt voor mijn schermafbeelding,maar nu heb ik een afbeelding gedownload die ik niet kan openen en ik kan het ook niet verwijderen ik kan er niets mee doen het blijft gewoon staan in mijn map afbeeldingen op mijn pc als ik het wil verwijdern naar de prullenbak gebeurd er helemaal niets geen enkel beweging ook niet verplaatsen helemaal niets.

het is gewoon een jpeg formaat dat geeft het wel aan ik vindt het raar dat ik er niets mee kan doen niet verwijderen of openen ,hebben jullie enig idee hoe ik het uit mijn afbeeldingen kan krijgen

ik heb het wel eens meer gehad maar toen stond het in een map en die kon ik toen wel verwijderen maar deze staat gewoon on mijn afbeeldengen op de pc dus niet in een map ik kan het ook niet verplaatsen naar een map en dan zo  verwijdern .

ik hoop dat jullie een antwoort hebben voor mij zodat ik het kan verwijderen

met vriendelijke groet

500 4 Rapporteer

stacey
door stacey - Aug 27, 2006 om 10:43
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Ik weet niet of het lukt, ik rommel altijd wat als iets niet weg wil ;-)

Probeer eens `Knippen`, en Plak het dan in een nieuw Word blad,

dan Word sluiten- wijzigingen opslaan NEE.

Baadt het niet dan schaadt het niet ;-)

Misschien ben je het dan kwijt ?

Succes,

gsm
door gsm - Aug 27, 2006 om 14:37
5940 Antwoorden / 47 Vragen

In een dergelijk geval wil het wel eens helpen om de extensie(jpg) te wijzigen in txt. Daarna verwijderen.

Groet,
GSM

ma
door maroonedseam - Aug 27, 2006 om 15:29
12 Antwoorden / 27 Vragen

hallo stacy bedankt voor je reactie

ik heb het opgelost namelijk als de afbeelding niiet in een map  zit kan ik het niet verwijderen,dus heb ik het volgende gedaan ik heb al mijn afbeeldingen geselecteert en even in mijn prullenbak gezet  dus blijft er een map over wel onder de naam afbeeldingen en die heb ik verwijderd en dat lukt wel als het bestand maar in een map staat dan is het wel te verwijderen daarna heb ik mijn afbeeldeingeb terug uit de prullen bak gehaalt en staat weer in mijn afbeeldingen dus zo gaat het ook

maar wel bedankt voor je reactie

bedankt

ma
door maroonedseam - Aug 27, 2006 om 15:31
12 Antwoorden / 27 Vragen

hallo gsm bedankt voor je reactie

hierboven staat hoe ik het heb opgelost

maar in ieder geval bedankt