ke
door kees hoek Mar 23, 2012 om 16:18
Computers & telefonie

Emailadres verwijderen

ik heb op MSN in het vak aanmelden verkeerd getypte emailadressen staan. wat ik ook probeert ik krijg ze niet weg.
vinkje is weg bij emailadres onthouden. Als ik de pc afsluit dan wordt alles verwijderd ook de goede emailadressen,maar de verkeerde blijven bestaan.Wie weet de oplossing om de verkeerd getypte emailadressen te verwijderen

923 4 Rapporteer

ke
door kees hoek - Mar 23, 2012 om 17:52
23 Antwoorden / 18 Vragen

Hallo
Ik heb het geselecteerd en op delete gedrukt en ja op dat moment is het weg.Maar kijk ik wedrom op de lijst het blijft in de lijst staan.Krijg de verkeerde adressen er niet weg,helaas

jantje7
door jantje7 - Mar 23, 2012 om 17:52
1459 Antwoorden / 23 Vragen

Het adres selecteren en op de knop "DELETE" drukken.

Jantje

jolijn nr.2
door jolijn nr.2 - Mar 23, 2012 om 18:05
355 Antwoorden / 1 Vragen

Bij 'Extra' (bovenin de balk) kiezen voor 'recente geschiedenis wissen'?
En dan even kijken welke mogelijkheden je moet aanvinken, denk sowieso actieve aanmeldingen?

ke
door kees hoek - Mar 23, 2012 om 18:46
23 Antwoorden / 18 Vragen

Hoi Jolijn
Het gekke is dat als ik de pc afsluit dan verwijderd hij alles en ook de goede emailadressen zijn dan weg in MSN maar de verkeerde blijven er in staan.
ik heb van alles geprobeerd maar die krengen blijven er in staan in het vakje bij aanmelden