wizard2
door wizard2 Jun 19, 2013 om 11:44
Computers & telefonie

EMule programma

Goede Morgen,

Mijn eMule programma werkt niet meer goed.
Wie weet op welke site ik het beste een goed werkend eMule programma kan downloaden. En welk eMule programma is dat?

m.vr.gr. Wizard2

4043 20 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jun 19, 2013 om 14:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@wizard2,

Heb je trouwens niet de mogelijkheid om je huidige programma te updaten?
Dat lost wellicht ook je probleem op.

Met vr.gr.

wizard2
door wizard2 - Jun 19, 2013 om 16:36
125 Antwoorden / 58 Vragen

Beste edrick3,

De site schoonepc.nl verwijst naar een eMule uitvoering die enigszins gedateerd is.
Momenteel zijn er een aantal verschillende uitvoeringen van eMule. Een stuk of 5 dacht ik.
Wat ik eigenlijk wil weten: Welke is de beste en meest geavanceerde en waar kan
ik die het beste (veiligste) downloaden.

m.vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Jun 19, 2013 om 19:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@wizard2,

Hier vind je de laatste versie = eMule 0.50a

Suc6

edrick3
door edrick3 - Jun 19, 2013 om 19:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@wizard2,

En hier vind je een vergelijking van de divers P2P-programma's.

De keuze is aan jou.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Jun 19, 2013 om 19:47
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@wizard2,

Ook hier vind je er een hele hoop.

Ik waag me niet aan een advies. ;-)

wizard2
door wizard2 - Jun 19, 2013 om 19:53
125 Antwoorden / 58 Vragen

Beste Edrick3,

Dat zijn nog eens geweldige suggesties!
Voorlopig ga ik alles eens goed bekijken en eventueel uitproberen.
Te beginnen met eMule 0.50a
Hartelijk dank, ik laat nog van me horen.

groetjes van wizard2

edrick3
door edrick3 - Jun 19, 2013 om 19:54
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo wizard2,

Als je hier klikt kun je veel info lezen over eMule en kun je ook het progje downloaden van een 'veilige' site.

Voordat je het programma downloadt zou ik de oude versie verwijderen.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Jun 19, 2013 om 19:54
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Chips, de link is weggevallen.
(Weer eens niet op preview geklikt.)

Klik hier.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Jun 19, 2013 om 20:49
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@wizard2,

Graag gedaan.
Ik was even op het verkeerde been gezet doordat je het over eMule had.
Had niet zo gauw in de gaten dat je P2P programma's bedoelde (waarvan eMule er één is).
Als je tevreden was over eMule dan zou ik inderdaad de laatste versie downloaden.
Hopelijk heb je dan geen problemen meer.
Een ander programma kun je dan altijd nog eens uit gaan proberen.

Bedankt voor het terugmelden.

Fijne avond.

gompy2
door gompy2 - Jun 20, 2013 om 10:11
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Een aanvulling op de altijd voortreffelijke adviezen van Edrick3, samen met nog een aantal anderen, de pareltjes van dit forum, en dit meen ik serieus.

@wizard2,
eMule is zo verschrikkelijk "vorige eeuw".
Tegenwoordig heb je een addon voor je browser.

Deze, klik -> Torrent-finder

Deze addon nestelt zich boven in je werkbalk met allerlei optie's.
Je ziet een naam van iets wat je lijkt, je markeert het met je linkermuis-knop, je klikt op je rechtermuisknop, daar klik je op "zoeken met torrent-finder" .
Op dat moment gaat torrent-finder op ongeveer een 130 sites kijken of er wat te vinden is.
Er wordt aangegeven of iets goed of slecht is aan het aantal groene of rode " votes", maar dat zegt natuurlijk niets, alles kan gemanipuleerd worden, net als bij eMule en andere P2P proggies.

Voor een plaatje,
Klik->

Voor het ophalen van het 1 en ander installeer je de gratis versie van µTorrent. (960 kb)
Klik-> µTorrent

De betaalde versie hiervan controleert gelijk de content of een bestand of iets wat je ophaalt, maar elke andere virusscanner kan dat ook.
Even configureren.
Op het moment dat je een torrent opgehaald hebt, selecteer je "openen met" µTorrent, en alles gaat vanzelf

Let op.
Met P2P programma's, dus ook eMule, ben je ook verplicht om te uploaden, zo is de werking van dit soort programma's.
Downloaden van muziek en films voor eigen gebruik is in Nederland toegestaan.
Uploaden echter is in Nederland verboden, dus je bent illegaal bezig.

gompy2
door gompy2 - Jun 20, 2013 om 11:12
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Omdat uTorrent gratis is zijn er wat add's toegevoegd en moet je even opletten met installeren i.v.m ongevaarlijke toolbars.
De (reclame) add's kun je stoppen door:

Disabling ads:

1) Go to the Settings - Advanced - change the settings:

offers.left_rail_offer_enabled

offers.sponsored_torrent_offer_enabled

gui.show_plus_upsell

2) Set to FALSE and restart the program.

re
door rebo - Jun 20, 2013 om 16:00
66 Antwoorden / 47 Vragen

[quote=gompy2 schreef op donderdag 20 jun 2013, 11:12]Omdat uTorrent gratis is zijn er wat add's toegevoegd en moet je even opletten met installeren i.v.m ongevaarlijke toolbars.
De (reclame) add's kun je stoppen door:

Disabling ads:

1) Go to the Settings - Advanced - change the settings:

offers.left_rail_offer_enabled

offers.sponsored_torrent_offer_enabled

gui.show_plus_upsell

2) Set to FALSE and restart the program.

re
door rebo - Jun 20, 2013 om 16:03
66 Antwoorden / 47 Vragen

[quote=gompy2 schreef op donderdag 20 jun 2013, 11:12]Omdat uTorrent gratis is zijn er wat add's toegevoegd en moet je even opletten met installeren i.v.m ongevaarlijke toolbars.
De (reclame) add's kun je stoppen door:

Disabling ads:

1) Go to the Settings - Advanced - change the settings:

offers.left_rail_offer_enabled

offers.sponsored_torrent_offer_enabled

gui.show_plus_upsell

2) Set to FALSE and restart the program.

set all 1) to false ??

gompy2
door gompy2 - Jun 20, 2013 om 16:32
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=rebo schreef op donderdag 20 jun 2013, 16:03]
set all 1) to false ??
Ik begrijp je vraag niet Rebo.
Wat wil je weten?

re
door rebo - Jun 21, 2013 om 18:58
66 Antwoorden / 47 Vragen

[quote=gompy2 schreef op donderdag 20 jun 2013, 16:32][quote=rebo schreef op donderdag 20 jun 2013, 16:03]
set all 1) to false ??
Ik begrijp je vraag niet Rebo.
Wat wil je weten?

Ik wil weten of jij bedoel
Disabling ads:

1) Go to the Settings - Advanced - change the settings:

offers.left_rail_offer_enabled

offers.sponsored_torrent_offer_enabled

gui.show_plus_upsell

2) Set to FALSE and restart the program.

Als die 1) niet -enabled / gui.show _plus_upsell is. moet alles veranderen naar 2) =FALSE ??

gompy2
door gompy2 - Jun 21, 2013 om 19:27
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=rebo schreef op vrijdag 21 jun 2013, 18:58]
Ik wil weten of jij bedoel
Disabling ads:

O bedoel je dat.
Ik zal het je uitleggen.
Als je uTorrent hebt gestart zie je rechts bovenin een tandwieltje. Daar klik je op.
Er opent een scherm (Voorkeuren) met aan de linkerkant de onderwerpen van die voorkeuren. Helemaal onderin dat rijtje staat " Geavanceerd" met een plustekentje links daarvan.
Je klikt op Geavanceerd, er verschijnt dan een hele rij parameters met veel achtervoegingen true of *false en ook een venstertje met het woord "Filter".
Als je nu 1 van de regels;

offers.left_rail_offer_enabled

offers.sponsored_torrent_offer_enabled

gui.show_plus_upsell

kopieert en in het venstertje Filter plakt, komt alleen de parameter tevoorschijn die daar mee te maken heeft, de rest verdwijnt. (Let op, alleen de letters, niet per ongeluk een extra spatie achter de regel)

Stel we nemen offers.left_rail_offer_enabled
Die plak je in dat venstertje, dan komt te voorschijn:
offers.left_rail_offer_enabled true

Je dubbelklikt op die regel en die regel veranderd in:

offers.left_rail_offer_enabled *false

En dan klik je op OK , en dat was het, en zo doe je met die 3 regels en je ziet geen reclame meer.
Het programmaatje is gratis en om toch enige inkomsten te genereren schijnen ze die reclame er ingebouwd te hebben, maar iedereen in die wereld weet hoe het te omzeilen.
Suc6 en als je nog vragen hebt lees ik ze wel.

re
door rebo - Jun 21, 2013 om 19:49
66 Antwoorden / 47 Vragen

[quote=gompy2 schreef op vrijdag 21 jun 2013, 19:27][quote=rebo schreef op vrijdag 21 jun 2013, 18:58]
Ik wil weten of jij bedoel
Disabling ads:

O bedoel je dat.
Ik zal het je uitleggen.
Als je uTorrent hebt gestart zie je rechts bovenin een tandwieltje. Daar klik je op.
Er opent een scherm (Voorkeuren) met aan de linkerkant de onderwerpen van die voorkeuren. Helemaal onderin dat rijtje staat " Geavanceerd" met een plustekentje links daarvan.
Je klikt op Geavanceerd, er verschijnt dan een hele rij parameters met veel achtervoegingen true of *false en ook een venstertje met het woord "Filter".
Als je nu 1 van de regels;

offers.left_rail_offer_enabled

offers.sponsored_torrent_offer_enabled

gui.show_plus_upsell

kopieert en in het venstertje Filter plakt, komt alleen de parameter tevoorschijn die daar mee te maken heeft, de rest verdwijnt. (Let op, alleen de letters, niet per ongeluk een extra spatie achter de regel)

Stel we nemen offers.left_rail_offer_enabled
Die plak je in dat venstertje, dan komt te voorschijn:
offers.left_rail_offer_enabled true

Je dubbelklikt op die regel en die regel veranderd in:

offers.left_rail_offer_enabled *false

En dan klik je op OK , en dat was het, en zo doe je met die 3 regels en je ziet geen reclame meer.
Het programmaatje is gratis en om toch enige inkomsten te genereren schijnen ze die reclame er ingebouwd te hebben, maar iederee n in die wereld weet hoe het te omzeilen.
Suc6 en als je nog vragen hebt lees ik ze wel.

@gompy2
Dank je wel voor het uitleggen en snel reactie!

Mvg, Rebo

gompy2
door gompy2 - Jun 21, 2013 om 19:56
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Oké, suc6

wizard2
door wizard2 - Jul 4, 2013 om 12:03
125 Antwoorden / 58 Vragen

Hallo edrick3,

Na alles eens bekeken en deels uitgeprobeerd te hebben, blijf ik toch maar met eMule werken. Ik heb de versie eMule v0.50a [MorphXT v12.6] van http://downloads. phpnuke.org/nl geïnstalleerd.
Het is niet het snelste muziekprogramma maar het werkt verder uitstekend.
Zeer bedankt voor de suggesties en tot de volgende keer ;-)

groetjes van wizard2

edrick3
door edrick3 - Jul 4, 2013 om 12:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@wizard2,

Mooi zo.
Is in ieder geval een progje waar je mee vertrouwd bent en werkt prima.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr. gr. edrick3