sa
door sanya May 16, 2011 om 17:34
Computers & telefonie

Energie

Wie heeft er ervaringen voor ons,Wij zijn ongewild van RWE naar ESSENT gegaan

838 5 Rapporteer

Lsk520
door Lsk520 - May 16, 2011 om 17:40
827 Antwoorden / 2 Vragen

Categorie:Elektronica & Telefonie - Aanbieders / abonnementen

Klopt het dat RWE is overgenomen door Essent?

he
door herman64 - May 16, 2011 om 18:05
3 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tp schreef op maandag 16 mei 2011, 17:40]Categorie:Elektronica & Telefonie - Aanbieders / abonnementen

Klopt het dat RWE is overgenomen door Essent?

RWE is niet overgenomen door Essent, maar Essent is recent overgenomen door RWE uit Duitsland.

he
door herman64 - May 16, 2011 om 18:18
3 Antwoorden / 0 Vragen

Inderdaad is het niet zo, dat RWE aan u gevraagd heeft, of u ermee accoord gaat, dat zij Essent opkopen! Eigenlijk is dit wel merkwaardig, immers u bent klant van RWE, Ik geloof overigens wel, dat zij een mededeling gestuurd hebben, dat zij dit van plan waren.. Ongetwijfeld zal er ergens in de kleine lettertjes staan, dat als zij dit soort fratsen uithalen en er voor u niets verandert (maar dat weet nooit iemand en is ook niet te bewijzen) zij dit gewoon kunnen doen. Er verandert immers niets aan de overeenkomst tussen U en RWE. Het staat u echter vrij, dat wanneer u nare ervaringen hebt gehad met Essent, om over te stappen naar een andere aanbieder. Dit kan echter wel bepaalde kosten met zich meebrengen, als u een overeenkomst heeft voor b.v. 3 jaar!

he
door herman64 - May 16, 2011 om 18:22
3 Antwoorden / 0 Vragen

Inderdaad is het niet zo, dat RWE aan u gevraagd heeft, of u ermee accoord gaat, dat zij Essent opkopen! Eigenlijk is dit wel merkwaardig, immers u bent klant van RWE, Ik geloof overigens wel, dat zij een mededeling gestuurd hebben, dat zij dit van plan waren.. Ongetwijfeld zal er ergens in de kleine lettertjes staan, dat als zij dit soort fratsen uithalen en er voor u niets verandert (maar dat weet nooit iemand en is ook niet te bewijzen) zij dit gewoon kunnen doen. Er verandert immers niets aan de overeenkomst tussen U en RWE. Het staat u echter vrij, dat wanneer u nare ervaringen hebt gehad met Essent, om over te stappen naar een andere aanbieder. Dit kan echter wel bepaalde kosten met zich meebrengen, als u een overeenkomst heeft voor b.v. 3 jaar!

speedy62
door speedy62 - May 18, 2011 om 12:56
9 Antwoorden / 0 Vragen

wij zaten met gas bij rwe en met stroom bij essent.
wij zijn er blij mee dat alle nu op een rekening komt.
heb er totaal geen problemen mee.

of je nou van de een of ander de rekening gepresenteerd krijgt betalen moet je toch.