me
door meidam Apr 11, 2012 om 14:42
Computers & telefonie

Energieleveranciers.

Mijn 3 jarig contract bij Eneco loopt af per medio juli a.s..
Of ik er wijzer van ben geworden is onmogelijk om dat precies te bepalen.
Krij nu een nieuwe aanbieding, n.l. een zogenaamd 3 jarig contract met windkrachtkorting.

Het is bijna onmogelijk te bepalen wat het beste is:

gevariëerd tarief
1 jaar
meerdere jaren.

Ik wil een goede en niet te dure leverancier..

Kan iemand mij een goed advies geven?

Met vriendelijke groet

782 4 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Apr 11, 2012 om 14:53
16859 Antwoorden / 108 Vragen

sorry meidam, ik kan niet linken, maar google naar:
www.vergelijkenergie.nl/?gclid=CMuUzJLqrK8CFYeDD

daar komt u informatie tegen wat u een stuk verder op weg helpt. Succes.

zwemmer
door zwemmer - Apr 11, 2012 om 14:55
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Op onder andere Consuwijzer.nl kun je de leveranciers vergelijken.

ba
door bachanaal - Apr 11, 2012 om 15:11
248 Antwoorden / 7 Vragen

van een stuk of wat leveranciers de tarieven even vergelijken. momenteel is Anode, budget energie, atoomstroom. greenchoice en woonenergie voordelig met de tarieven. bij de meesten is 1 jaar vast het goedkoopste maar de tarieven ontlopen elkaar niet veel. soms lijkt het goedkoop maar is het vastrecht heel duur!! dat kan per jaar wel ruim 100 euro schelen.momenteel heb ik 3 jaar vast bij Essent met stroom voor 22 cent en gas voor 57 cent ( loopt volgend jaar af) met een heel laag vastrecht.

he
door henkhh - Apr 11, 2012 om 23:12
174 Antwoorden / 0 Vragen

Je kunt je ook vrijblijvend hier inschrijven voor Collectieve Energie. Scheelt mij 150 Euro per jaar. [url=http://eigenhuis.ichoosr.com/Energie/index.rails?actionId=213&channel=energie]Linkrl]