mjvanderwerf
door mjvanderwerf Jan 25, 2016 om 12:28
Computers & telefonie
Error_app

Als de PC opstart krijg ik de melding "error_app"
Als ik klik op OPNIEUW komt die melding weer terug.
ANNUEREN laat de melding verdwijnen.
Wat is hier een de hand ?
MJ

1205 7 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Jan 25, 2016 om 12:35
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Blijkbaar kan één of andere app niet geladen worden. Kan je niet zien welke app dit is? Zit je wel ingelogd op je MS account?

danny S
door danny S - Jan 25, 2016 om 12:58
3 Antwoorden / Vragen

Waarschijnlijk is dit een programma/software welke niet geladen kan worden tijdens het opstarten van windows.
Dit kan liggen aan het feit dat de software verwijderd werd maar niet geheel is verwijderd en/of er in de registery een foute toewijzing/koppeling is met deze software.

Aan de foto te zien is dit windows xp ?

Klik op uitvoeren en type: msconfig <gevolgd door enter>
Klik op tabblad opstarten en kijk of het bewuste programma daar staat, zoja vink deze dan uit.

eclipse
door eclipse - Jan 25, 2016 om 13:48
1561 Antwoorden / 370 Vragen

mocht je een proggie hebben gebruikt om de schijf op te schonen iets als Ccleaner oid, daar  heb je altijd  de mogelijkheid verwijderde bestanden terugzetten, of herstellen..probeer daar eens te zoeken, ken ook een ander program zijn die opruimt, en het register schoonmaakt, ook deze hebben of een sys herstelpunt  gemaakt  en/of  een zet alles terug  tooltje ..

eclipse
door eclipse - Jan 26, 2016 om 19:09
1561 Antwoorden / 370 Vragen

Door Uw niet gedeelde compassie met het forum neem ik aan dat U computer is overleden.  MJVANDERWERF

tenormin
door tenormin Jan 26, 2016 om 19:28
16859 Antwoorden / 108 Vragen

Wat bedoel je daar nu mee, eclipse? MJ van der Werf is gewoon ook een forumlid, hoor. En waarom zijn Avatar te "verlichten"?? De TS heeft vaker vragen. (Minder dan jij, dat wel). ☺ En meestal was Edrick3 de hulp die uitkomst bood; dat is ook over, met de vernieuwde site.

eclipse
door eclipse Jan 26, 2016 om 20:35
1561 Antwoorden / 370 Vragen

er staat gedeelde compassie, en terugmelden , is zeker bij een forumlid bekend  hoe  ergelijk het is om dat niet te doen. wat @ edrick betreft  soms  zie ik hem nog  voorbij komen, zeker betreurenswaardig  dat hij er minder energie in steekt.

mjvanderwerf
door mjvanderwerf - Jan 26, 2016 om 19:40
525 Antwoorden / 385 Vragen

Dank voor uw aller inspanning.
Na een volledige restore van Windows 7 is die melding nu wijlen.
Duurde dus even !
MJ

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jan 27, 2016 om 11:40
16887 Antwoorden / 202 Vragen

toch een vraag: heeft u win 7 geheel nieuw geinstallerd of heeft u systeemherstel toegepast. Bij volledige restore zou u namelijk alle (andere) programma's en bestanden opnieuw hebben moeten installeren.

edrick3
door edrick3 - Jan 27, 2016 om 11:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@gerrit altena,

TS schrijft: ...na een volledige restore .... en ....duurde dus even....
Dus .....;-)